MedLife – Atlasul Bolilor Născute din Dragoste

MedLife, liderul serviciilor private de sănătate din România, a lansat campania „Atlasul Bolilor Născute din Dragoste”, cu mesajul „Tot ce trăieşti şi iubeşti se reflectă în sănătatea ta”.

Poziţia de lider pe care o ocupăm ne onorează, dar ne şi obligă în acelaşi timp. Investim permanent în facilitaţi, în medici, în tehnologie de ultimă generaţie, dar ne gândim mereu la prevenţie şi conştientizare cu privire la starea de sănătate, atât a pacienţilor cât şi a tuturor colegilor noştri.

Această frumoasă campanie este o continuare firească a campaniilor trecute.

Noi, când vorbim despre bine, vorbim despre sănătatea și însănătoșirea oamenilor, despre diagnostic și tratament, dar și despre emoție și empatie.

Să facem România bine e angajamentul MedLife de peste 20 de ani.

Și pentru că binele se face cu dedicare, cu responsabilitate pentru descoperirile științifice ale trecutului, dar și cu interes pentru tehnologia viitorului, am întărit acest angajament prin campanii dedicate – Jurământul lui Hipocrate (2014), Marea Școală Românească de Medicină (2016), Medicina de azi se face cu tehnologia de Mâine (2017). Le-am adus împreună. Pentru noi, binele se face și cu știință, dar și cu grijă și căldură. Să fii specialist nu e de ajuns. Ca medic, trebuie să pui înțelegerea, sentimentele și grija lângă expertiză, experiență și inovație. Medicina, așa cum o înțelegem noi, aduce împreună știința şi cunoașterea vieții (2019). De aici şi insightul care a dus la „Atlasul Bolilor Născute din Dragoste. Atlasul MedLife nu este un atlas de medicină, cel puţin nu unul obişnuit. Atlasul pe care o să-l răsfoiţi în unităţile noastre este un proiect MedLife născut din dragoste de medicină şi dragoste de oameni, cu poveşti adunate de la medicii care în timp au observat cum oamenii, urmărindu-şi pasiunile, uită de ei, riscând astfel să dezvolte afecţiuni.

Ne dorim ca oamenii să conştientizeze că tot ce trăim şi iubim ne poate afecta sănătatea. Campania se concentrează pe conştientizarea acţiunilor noastre de zi cu zi, a pasiunilor, a acţiunilor pe care le facem din iubire şi grijă faţă de ceilalţi sau faţă de familie, şi doreşte să trezească în rândul pacienţilor dorinţa de a avea grijă în primul rând de sănătatea lor. Pacientul este principalul beneficiar al acestei campanii considerând că fiecare individ joacă un rol important în prevenţie.

Aceasta campanie va avea un mix consistent de canale de comunicare, fiind susţinută de întreg Sistemul Medical MedLife care are acoperire naţională, iar ambasadorii vor fi chiar medicii care ne vor povesti istoriile pacienţilor similare sau complementare celor ilustrate în Atlasul Bolilor Născute din Dragoste.

Dacă eşti medic îţi spunem: Mulţumesc! De două ori: şi pentru ştiinţă, şi pentru emapatie. Dacă eşti mamă, bunică, sportiv, instrumentist, balerină, apărător al dreptăţii sau orice altceva: ai grijă de tot ce iubeşti, dar ai grijă şi de sănătatea ta.

TVC You Tube MedLife

https://www.youtube.com/watch?v=xE60DLi2pC8

medlife.ro/atlas

Cartea va fi în curând în unităţile MedLife

Mulţumirile merg către echipele de campanie:

Jazz Communication

The Candy Shop

Conversion

În Low Light

&the beautiful MedLife Marketing team