Workshop: The Power of Brand Purpose in Uncertain Times

 

În vremuri de criză, atunci când domină necunoscutul și ambiguitatea, riscăm să ne pierdem direcția. De aceea avem nevoie de un far călăuzitor – o cauză care să ne ghideze acțiunile și deciziile. În lumea mărcilor, acesta este Brand Purpose – acel gând luminos care a dat naștere respectivei mărci.

Iată gândul cu care Ștefan Teodorescu, prof la Modulul Media și la Modulul Strategic și Regional Marketing Capability Director la Asahi Eastern Europe, consultant de marketing strategic, ne propune un seminar targetat, de jumătate de zi, pentru a înțelege modul în care misiunea brandului este cea care trebuie să ne ghideze acțiunile de marketing și comunicare în timp de criză.

Vă propunem o sesiune interactivă de jumătate de zi, pe 30 aprilie, în care vom explora împreună lumea brandului. Vom aborda teme precum:

  • Ce este un brand și cum ne raportăm noi, oamenii obișnuiti, la branduri
  • Care sunt principalele elemente ale unei poziționări
  • Ce este și care este importanța unui brand purpose
  • Cum se scrie și cum se evaluează un brand purpose puternic
  • Implicații pentru aici și acum

Dacă lucrezi în marketing sau comunicare de cel puțin un an, dar nu mai mult de 4, înseamnă că acest training este pentru tine 😉

Accesul este gratuit, însă este nevoie să ne spui, pe scurt, ce te motivează să participi și cum crezi că te va ajuta, cât și ce părere ai despre comunicarea brandurilor în acest context al actualei crize.

Aplică aici.

Workshopul are loc pe 30 aprilie, pe Zoom, în intervalul 9.30 -14.00.

12 locuri sunt disponibile la această primă ediție, iar participanții vor fi selectați în baza aplicației. Limitarea numărului de participanți este menită pentru ca experiența să fie cât mai completă și apropiată de un workshop offline, în care trainerul poate să acorde atenție fiecărui cursant.

Ca sesiunea să fie cât mai interactivă, Andreea Teodorescu, Consultant senior în echipa The Network, i se alătură soțului ei, pentru a co-facilita seminarul. Astfel, participanții se vor putea împărți în 2 meeting rooms separate, pentru a pune în aplicare conceptele discutate prin exerciții practice.

Andreea Teodorescu are experiență de peste 15 ani în strategie de business, marketing management și cercetare de piață și este trainer acreditat.

În cazul în care aplici și nu ești selectat, plănuim și o ediție viitoare. Participarea la cea de-a doua ediție a workshopului va fi condiționată de o donație către o cauză socială care își propune să limiteze efectele noului virus.

 

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele