Creative Guidance for Messaging in Times of COVID, cu Rapha Vasconcellos, VP, Head of Facebook Creative Shop

În cel de-al treilea Webinar Live IAA „Connectivity4Better” vom analiza tendințele creative din perioada afectată de COVID-19, împreună cu Rapha Vasconcellos – VP, Head of Facebook Creative Shop la Facebook, parte a grupului Facebook Global Business.

Rapha Vasconcellos și-a început cariera în agenții de publicitate din Brazilia, a investit devreme în publicitate digitală, conducând echipe creative în proiecte interactive încă din 1998. S-a alăturat Facebook în 2012 pentru a începe Creative Shop în America Latină, s-a mutat în Singapore în 2017 pentru a conduce Creative Shop în Asia-Pacific, iar în prezent are biroul în New York.
Rapha este responsabil împreună cu echipa lui de susținerea business-urilor de toate dimensiunile în călătoriile lor creative pe Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp și Oculus, pe mai mult de 40 de piețe unde Facebook este prezent.

Participarea la Webinarul Live IAA cu Rapha Vasconcellos este limitată la 50 de persoane, iar înregistrarea se face aici

Pentru alte detalii, te rugăm să o contactezi pe Ruxandra Radu, IAA Chapter Coordinator, ruxandra.radu@iaa.ro sau să ne scrii la contact@qriser.com.

Următoarele Webinarii Live IAA, îi au ca invitați pe Frederik Borestrom, Head of Agency, International @ LinkedIn, respectiv pe Angela Crețu, CEO Avon International.

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele