București, 11 mai 2019 – Alma, Anastasia, Patrick, Matei, Luca, Tian, Serena și Sara sunt cei opt ambasadori ai năzdrăvăniei Kinder care apar de acum pe ambalajele Kinder Chocolate în ediție limitată. Cei 8 copii, cu vârste cuprinse între 4 și 6 ani, au convins publicul și juriul că năzdrăvăniile povestite de părinții lor merită să îi transforme în mici eroi ai generației din care fac parte.
În luna octombrie a anului trecut, Kinder Chocolate a pornit în căutarea celor mai năzdrăvani opt copii din România pentru a-i transforma în protagoniștii ambalajelor de ciocolată Kinder. În urma selecției finale, năzdrăvanii au participat la o ședință foto, iar imaginile lor se află acum pe pachetele Kinder Chocolate distribuite în toată țara începând cu luna mai 2020.
Printre năzdrăvăniile câștigătoare se numără ideea lui Luca, micul artist care l-a transformat pe fratele său în noua lui operă de artă atunci când s-a plictisit de blocul de desen; a Sarei, care iubește unghiile colorate și a ales să se dea cu ojă până la coate; a lui Tian, care a decorat mașina albă a tatălui cu linii verzi sau a Anastasiei, care iubește atât de mult cântecul Alunelu, încât îl include și în alte poezii. Toate cele 8 năzdrăvănii câștigătoare, alături de imaginile noilor ambalaje, se găsesc pe site-ul Kinder Chocolate.
Odată cu lansarea noii identități vizuale de anul trecut, Kinder a ajuns mai aproape de spiritul îndrăzneț al copiilor de astăzi și a încurajat părinții să se bucure și poate să ia parte la năzdrăvănii.
Poveștile primite în această campanie au demonstrat că nu există limite pentru creativitatea celor mici, iar năzbâtiile lor sunt, de fapt, un amestec de curiozitate și creativitate.
Kinder Chocolate îi invită pe toți iubitorii de ciocolată să descopere în magazine noile ambalaje în ediție limitată și să se bucure de năzdrăvăniile copilăriei și de momentele frumoase împreună.