“Principiile marketingului B2B – în și după criză” cu Fredrik Borestrom Head of Agency, International @ LinkedIn

Cel de-al patrulea IAA Live Webinar găzduiește un dialog între Fredrik Borestrom și Gabriel Bârligā despre cercetarea dezvoltată de Institutul B2B al LinkedIn în parteneriat cu Les Binet, Peter Field și IPA. De la investiția în share of voice, la echilibrarea și activarea de brand, această cercetare analizează modelele din marketingul B2B ce determină care strategii de marketing duc la o creștere sustinutā.

Fredrik Borestrom, Head of Agency, International @ LinkedIn conduce relațiile și parteneriatele Companiei LinkedIn pe piețele internaționale din EMEA și LATAM, respectiv Germania, Austria, Elveția, Olanda, Spania, Brazilia și Regiunea MENA.

„La LinkedIn, ajutăm agențiile și brandurile să comunice, să interacționeze și să ajungă la audiența dorită prin scalare.”

Borestrom se mândrește cu aproape 20 de ani de dezvoltare a afacerilor și experiență de leadership, ocupând funcții de conducere la companii precum Euronews, Eurosport, Odyssey Mobile Marketing și Phunware Inc. În mod deosebit, el a avut un rol cheie de management în crearea, creșterea și în final vânzarea de start-up-ului de publicitate pe mobil, Odyssey Mobile Marketing Ltd către Phunware Inc., în decembrie 2014.

Acest webinar se adreseazā tuturor profesioniștilor în poziții strategice din industria de marketing și publicitate.

Participarea la Webinarul Live IAA cu Fredrik Borestrom este limitată.

Înregistrarea se face aici: https://bit.ly/3dLhcnb.

Pentru detalii, vă rugăm să o contactați pe ruxandra.radu@iaa.ro