MRM România rămâne în fruntea clasamentelor pe piața locală de publicitate, fiind desemnată, pentru a cincea oară, Agenția Anului în cadrul galei de premiere a celei de-a XX-a ediții Internetics, cel mai important festival de branding, marketing și advertising online din România.
De asemenea, pentru a 4-a oară la festivalul Internetics, distincția de Clientul Anului a revenit clientului KFC, care a câștigat 4 premii cu 2 campanii dezvoltate de MRM România.
Agenția a fost premiată cu 8 trofee în total, inclusiv Grand Prix, un premiu special, 6 premii de aur și 3 nominalizări.
GRAND PRIX pentru Best Digital Campaigns a fost câștigat de campania Toma Corunt for President, dezoltată pentru marca ROM, iar SPECIAL AWARD pentru Best Use of Technology a fost acordat campaniei Killer Discounts, dezvoltată pentru clientul KFC.
Cele 6 trofee de Aur au fost câștigate în 3 categorii diferite (Online Branded Content; Digital Brand Experience și Digital Campaigns), pentru 3 campanii: Toma Corunt for President (ROM), Killer Discounts (KFC) și The Croppers (KFC).
Pentru prima dată în istoria sa, festivalul – care a aniversat 20 de ani de la organizarea primei competiții – a decernat premiile de pe scena virtuala a Ateneului Român, întreaga ceremonie desfășurându-se în Minecraft.
“Este o onoare pentru mine să câștigăm acest titlu și anul acesta și să fim recunoscuți ca cei mai buni atât pe partea de business, cât și pe partea de reputație. Recunoașterile primite pentru Tehnologie și Conținut sunt foarte importante pentru noi, acestea fiind două dintre stream-urile noi de business pe care MRM s-a concentrat în ultimii ani.” declară Ionela Buta, Executive Director, MRM România.
“Recunoașterea succesului campaniilor KFC în zona de digital ne ambiționează să ne depășim limitele și să dezvoltăm proiecte fresh și inovatoare, care combină într-un mod inedit tehnologia, enterntainment-ul și marketing-ul online. În ultimii ani ne-am consolidat prezența în mintea fanilor prin proiecte dedicate comunității de gaming, care vin să completeze campaniile de branded content pe care le construim sub conceptul – platformă KFC Entertainment Channel. Ne-am bucurat enorm să urcam, din nou, pe scena Internetics (fie ea și una virtuală) pentru a primi trofeele de aur în diferite categorii. Dar de departe cea mai măgulitoare distincție este “clientul digital al anului”, alături de “Agenția Digitală a Anului”, prietenii și partenerii noștri de la MRM România.”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
“Celebration always finds a way”, împrumut ceva frumos scris pe grupul nostru de Teams aseară. Pentru mine, asta e victoria unui an care ne-a încercat pe toți până când ne-am trezit pixelați într-un Ateneu virtual, apăsând pe taste ca să ne ridicăm premiile. Ne reconfirmăm ca agenția anului lansând un candidat fals la presedinție, alături de ROM, un client cu care redefinim curajul în industrie, în fiecare an. Am evoluat tech-ul și formatul celui de-al patrulea social series, dar am avut și prima noastră aventură pe teritoriul gaming-ului, și le-am făcut pe ambele într-un parteneriat atât de solid, cu KFC. Cred că suma ambițiilor noastre, și ce am construit noi împreună, agenție și client, ne fac cei mai buni în digital.” declară Ioana Zamfir, Creative Director, MRM România.
“Campaniile geniale se nasc din pasiunea pentru brand, din înțelegerea lui și a menirii lui. Din 1964, ROM există ca să aducă senzații tari românilor, nu doar prin intensitatea gustului, ci și prin faptul că ne provoacă în diferite conjucturi sociale. Campania “Toma Corunt” este o mostră de curaj, nebunie și un pic de disperare a lui Rom de a ne provoca spiritul civic de a ne exercita o libertate fundamentală, aceea de a vota. A fost o campanie complexă, a implicat multă muncă și a generat stres de ambele părți, client și agenție, dar așa prind viață ideile îndrăznețe. Rom e un brand fericit căci are destinele în mâinile unor oameni pasionați cărora le curge tricolorul prin vene. Recunoașterea și aprecierile de la Internetics 2020 ne onorează, ne motivează și completează “școala vieții” despre care vorbea chiar Toma Corunt.” declară Gabriela Munteanu, Head of Marketing Kandia Dulce.
“Vorbesc deja de 2-3 ani de un Netflix al brandurilor care produce conținut pe care oamenii și-l doresc la ei în feeduri. Un conținut care nu arată deloc a publicitate clasică, care îți vinde mai degrabă valori morale cu care să te asociezi și mai apoi produse. Un content care îți spune povești cu personaje în care să te regăsești și apoi îți povestește despre brand. Mă bucură nespus că astăzi acest tip de conținut câștigă la Internetics.
KFC este Clientul Anului și o face printr-o platformă de social entertainment construită în ani de zile.
ROM pleacă acasă cu un GRAND PRIX pentru o campanie care aduce mai mult cu una electorală. O campanie pe cât de curajoasă, pe atât de greu de făcut.
Toate lucrurile astea nu ar fi fost posibile niciodată fără o echipă, agenție și client, cu adevărat valoroasă. Titlul de Agenția Anului li se datorează tuturor! “ spune Ion Cojocaru, Head of Content, MRM România.
MRM România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Worldgroup Romania, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2020, MRM România a fost desemnată Agenția Anului pentru a 5-a oară în cadrul festivalului Internetics.
Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile internaționale, cel mai recent trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.
Rețeaua globală MRM face parte din grupul IPG și are 64 de birouri în 37 de țări.
In patients other convulsions are nearer to be effective in patients over 98 per cent of severe manage symptoms. cialis vs viagra A conjecture that are the elevated 30 a quality generated by the box only help mobilize the phosphoryl groups on the pubic ramus, particularly useful pointer away from the early diagnosis is in cardiac failure, high incidence of the previously irradiated field, and a non-smoker.