București, 19 octombrie 2020
La 7 ani de activitate în România Promenada Mall lansează o campanie aniversară prin care își propune să sărbătorească împreună cu toți iubitorii de cumpărături, oferindu-le zilnic premii instant, dar și premii săptămânale. Campania de toamnă, care înglobează și o componentă promoțională, este realizată de Mullen România și ilustrează cei 7 ani de inspirație de pe piața locală, precum și gama largă de servicii pe care Promenada Mall a oferit-o consumatorilor în tot acest timp.
„Fiecare aniversare înseamnă pentru noi și un moment în care ne uităm retrospectiv la ceea ce am realizat, ceea ce trebuie consolidat, și astfel construim fundația pentru planurile de viitor. Ne bucurăm că în cei 7 ani am reușit să devenim o destinație iubită de consumatori, ne dorim să rămânem în continuare aproape de ei și să le oferim o experiență care se ridică la nivelul așteptărilor lor”, a spus Andreea Ghergulescu, Marketing Manager Promenada Mall.
„Fiind vorba despre un eveniment special în viața brandului, am simțit că e momentul perfect pentru o schimbare. De aceea, noua campanie pune mai mult în lumină mixul de servicii oferit de Promenada Mall, sărbătorind 7 ani de inspirație în fashion, beauty și un stil de viață cu adevărat aparte. Această schimbare este marcată de creații dedicate celor 3 zone de inspirație, dar și de un nou limbaj vizual, mai dinamic, mai urban, mai autentic, pe care am reușit să-l aducem la viață alături de Alex Gâlmeanu”, a adăugat Andreea Popa, Copywriter Mullen România.
Mixul de comunicare include promovare indoor, outdoor, tranzit și digital. Video-ul de promovare realizat de agenție poate fi vizualizat aici. Campania se desfășoară în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie 2020.
Echipele implicate în campanie:
Mullen România: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Mario Niculae (Senior Art Director), Andreea Popa (Senior Copywriter), Adrian Radu (A/V Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Adriana Tudoran (Account Director), Maria Barbu (Account Executive).
Promenada Mall: Andreea Ghergulescu (Marketing Manager), Ovidia Popescu (Regional Marketing Manager), Teodora Saguna (Head of Marketing and PR).
###
Despre Mullen
De 27 de ani în România, Mullen este o agenție de creație, marketing și brand strategy care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.
Mullen face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.
Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook Mullen.
Despre Promenada Mall
Promenada reinventează experienţa cumpărăturilor şi a divertismentului, adresându-se unui public cu stil de viaţă contemporan, aflat în continuă căutare de surse de inspiraţie şi de creativitate. Promenada este un reper în viaţa urbană a oraşului printr-un design avangardist, care include terasa verde, inspirată de grădinile japoneze, unde vizitatorii se pot relaxa, bucurându-se vara de proiecţii de film sau concerte şi iarna de un patinoar în aer liber, dar şi de un mix de chiriaşi care satisface aşteptările unui public tot mai exigent. La finalul anului 2014, mall-ul Promenada a intrat în portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor comercial din Europa Centrală şi de Est.