Raul Man se întoarce în România pentru un nou rol în cadrul Publicis Groupe România

21 octombrie 2020 – București Cu o experiență vastă locală și internațională, Raul Man devine noul Business Media Director al Publicis Groupe România. Principalele responsabilități ale acestuia în interiorul Grupului se vor concentra pe crearea de modele comerciale integrate și coerente care să răspundă eficient nevoilor de business ale clienților Publicis Media.

Raul Man revine după 9 ani în cadrul Publicis Groupe România, după ce și-a început cariera în interiorul Grupului în funcția de Account Director al agenției de media Starcom, acum 16 ani. Pasionat de industria de media și cu experiență în trading, Raul Man a avut ocazia să experimenteze moduri de lucru diferite în diverse țări – de la țările europene, Statele Unite ale Americii sau cele din America de Sud, la China sau Africa de Sud.

Raul Man, Business Media Director, Publicis Groupe România:

 Sunt foarte bucuros să revin acasă. De abia aștept să conectez experiența acumulată peste mări și țări” cu realitățile locale și alături de echipa fenomenală pe care am fost încântat să o regăsesc, să îmi aduc contribuția la consolidarea celui mai mare grup de comunicare din România. Bineînțeles, vom continua să ne concentrăm pe dezvoltarea celor mai bune și eficiente soluții de comunicare pentru clienții noștri, bazate pe insight-uri reale generate de analize complexe de date.”

Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer, Publicis Groupe România:

Raul ne-a fost coleg timp de șapte ani într-o perioadă în care piața de media se afla în plină dezvoltare și formare. Se întoarce acasă cu o perspectivă globală, o înțelegere profundă a modului de funcționare a business-ului și o experiență complexă. Un mix perfect pentru noi. Sunt încrezătoare că Raul este persoana potrivită pentru a continua dezvoltarea și consolidarea performanțelor Publicis Groupe România și sunt încântată că vom face iar echipă.”

În perioada 2012 – 2015, acesta a ocupat funcția de Regional Account Director la biroul Publicis Groupe din Varșovia unde a coordonat activitatea GSK în Europa Centrală și de Est (CEE), dar și Mondelez în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). Din 2016, acesta a fost numit Business Director în echipa globală de trading și commercial, în biroul Publicis Groupe din Londra.

Pe parcursul carierei sale, Raul a gestionat proiecte pentru clienți din sectoare diferite, precum pharma, banking, auto sau FMCG.

Despre Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40]

Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.

Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business – Power Of One – un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.

În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry. www.publicisgroupe.com | Twitter:@PublicisGroupe | Facebook | LinkedIn | YouTube | Viva la Difference!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

These drugs are often taken to reduce arthritis symptoms and prevent heart disease. cialis malaysia price Some research also suggests that men who already take NSAIDs regularly may be improving their prostate health.