Din SUA până în India, din România până în Brazilia, Conferința Globală IAA #Creativity4Better, organizată de IAA România și IAA Global, s-a întins pe tot mapamondul.
Timp de 2 zile (27 & 28 octombrie), speakeri de renume mondial precum Joel Nettey, Valer Hancaș, Maher Nasser, Gabor George Burt, David Haigh, Lisa Friedrich, Taide Guajardo Vite, James Thompson, Bram Westenbrink, Bruno Bertelli, Michelle Klein, Fernando Musa, Walter Susini, Neil George, Karen Jones, Gowthaman Ragothaman, Cecelia Wogan-Silva, Sean Claessen, Armando Mann, Tracey Barber, Vicki Maguire, Xavier Rees, Per Pedersen, Brian Solis, au venit cu insight-uri și soluții valoroase despre cum brandurile sunt motorul repornirii economiei mondiale.
Cea de-a 4-a ediție a Conferinței Globale IAA s-a desfășurat 100% online. Evenimentul a fost live și a conectat speakeri globali din toate colțurile lumii cu audiența pasionată de marcom & business. Mai mult de atât, delegații au putut interacționat în timp real cu vorbitorii, în sesiunile de Q&A.
În cadrul conferinței au vorbit peste 25 de speakeri, atât pe scena principală, cât și pe scenele regionale și au fost susținute 3 workshop-uri. Totodată, peste 1000 de delegați au fost prezenți live din toate colțurile lumii la eveniment. România, Taiwan, Elveția, Ghana, India, Statele Unite ale Americii, Regatul Unit, Austria, Malaezia, Nigeria, Ungaria, Spania, Singapore, Emiratele Arabe Unite, Italia, Egipt, Polonia, Serbia, Olanda, Kuwait, Australia, și multe alte țări care s-au reunit sub umbrela creativității din marcom și au încercat, alături despeakerii conferinței, să găsească cele mai bune răspunsuri la întrebările cheie care ne preocupă acum pe toți.
Valer Hancaș, președinte IAA România:
„Deși anul acesta a reprezentat o premieră pentru Conferința Globală IAA, evenimentul a reușit să fie mai global ca oricând. Felicit pe această cale toată echipa IAA România și IAA Global care s-a ocupat de organizare și care, dincolo de orice bariere, s-a adaptat și a găsit soluții pentru ca această conferință să continue și anul acesta. Contextul în care ne aflăm ne obligă să creăm o nouă normalitate la care să ne adaptăm rapid și pe care să ne-o însușim și mai rapid, iar creativitatea joacă un rol esențial în acest proces. Brandurile trebuie să înțeleagă că sunt mai responsabile ca oricând de repornirea economiei mondiale, iar toate acțiunile lor au impact asupra unui număr foarte mare de oameni. Ca să putem trece împreună și sănătoși peste această încercare adusă de 2020, trebuie să ne conectăm, să ne inspirăm unii de la alții și să progresăm prin transformarea crizei într-o oportunitate de a fi mai buni, mai înțelegători, mai atenți la nevoile noastre și a celorlalți. Și de a ne folosi singura resursă inepuizabilă din lume: creativitatea”.
Cu această ocazie dorim să le mulțumim tuturor partenerilor care ne-au fost alături în această nouă dimensiune pe care a atins-o #Creativity4Better. Fără partenerii noștri: Kaufland (Presenting Partner), TikTok & Facebook (Gold Partners), P&G, Coca-Cola, Ryder, Google (Partners), BBC News Global, Radio Guerrilla, PRO TV, Phoenix Media, Mediaspace, Euromedia, IQads (Gold Media Partners), Wall Street, 9AM News, avocatnet.ro, The Institute, LIFE.ro, Pagina de media.ro, Smark, CMO ASIA, adforum, Promenada (Media Partners), Kubis, Starcom, People Centric, Skepsis, Oveit, Ovidiu Hodorogea (Supporting Partners) conferința nu ar mai fi fost la fel.
Vom reveni în curând cu amănunte despre Conferința Globală IAA din 2021.
The effectiveness of emergency contraception is expressed as a percentage reduction in pregnancy rate for a single use of EC. cialis drug Rather, they mean that if 1, women have unprotected intercourse in the middle two weeks of their menstrual cycles, approximately 80 will become pregnant.