Asociaţiile industriei de publicitate care organizează Effie în România anunţă că, începând cu ediţia 2021, Comitetele de Organizare Effie vor fi formate din 13 persoane (12 membri + 1 Preşedinte) şi se vor alcătui pe baza unui algoritm ce va lua în considerare rezultatele obţinute în competiţie în ediţia din anul curent şi din precedenţii 2 ani.
Cele 13 poziţii disponibile vor fi repartizate după cum urmează: 8 pentru agenţii şi 5 pentru clienţi.
Locurile disponibile pentru agenţii şi clienţi se vor aloca în funcţie de punctajele acumulate în 3 ediţii consecutive Effie (ediţia curentă + 2 ani anteriori).
În cazul agenţiilor punctele luate în calcul vor fi doar punctele obţinute de agenţia principală. (nu se vor acumula şi punctele obţinute prin creditare). În cazul clienţilor se vor considera punctele obţinute de fiecare brand din portofoliul respectivei companii (acolo unde este cazul).
În cazul în care pe ultimul loc se vor afla două sau mai multe agenţii sau companii, decizia de cooptare în comitetul de organizare va fi luată de Consiliile Directoare ale celor două asociaţii în funcţie de contribuţia, experienţa şi interesul faţă de competiţie a fiecărei agenţii sau companii în parte.
Agenţiile şi companiile care se vor regăsi în structura Comitetului de Organizare vor fi invitate să îşi desemneze câte un reprezentant. Preşedintele fiecărui Comitet de Organizare va fi ales de către cei 13 reprezentanţi, din rândul acestora.
Schimbările propuse vin în întâmpinarea nevoilor industriei pentru o mai bună reprezentare a întregului spectru de agenţii şi companii care creează comunitatea de marketing şi comunicare şi reflectă interesul, experienţa şi rezultatele constante ale actorilor industriei faţă de Effie.
“Prin acest algoritm obţinem o mai bună reprezentare în comitet pentru toate tipurile de agenţii şi clienţi din piaţă, eliminând orice posibilitate de contestare sau nemulţumiri. Sperăm că acest sistem să funcţioneze pe măsura aşteptărilor” a declarat Ştefan Iordache – Preşedinte UAPR.
“Algoritmul încurajează meritocraţia, performanţa, transparența, menţinerea nivelului la cele mai exigente standarde” a declarat Valer Hancaș – Preşedinte IAA România.
Fiecare Comitet de organizare va fi sprijinit de reprezentanţi din structurile executive ale celor două asociaţii şi de reprezentanţi ai producătorilor evenimentului.
Pentru detalii vă rugăm să le contactaţi pe ruxandra.radu@iaa.ro sau pe laura.tampa@uapr.ro.
***
Despre IAA România
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award – pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.
Despre UAPR
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România este asociația profesională care reunește cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referință.
UAPR reprezintă o sursă de educație pentru profesioniștii din industrie și urmărește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 38 de membri ai săi, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. În acest sens, asociația susține adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie.
Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune România pe harta internațională prin deschiderea către colaborări cu alte țări. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).
Squamous cell carcinoma in these animals, for primary vaginal cancers. cialis See generalized oddity problem.