Publicis România – 8 premii, 8 campanii diferite pentru 8 clienți la EFFIE 2020

 “8 premii pentru 8 campanii diferite, dezvoltate pentru 8 clienți diferiți este o premieră în România la EFFIE, iar asta spune multe despre forța și perspectiva echipei Publicis”, Alex Bădilă, COO, Publicis România

Publicis a obținut 8 premii din 15 nominalizări la gala Effie România 2020: GOLD, categoria Sports Marketing, campania The Unconditional Supporter of Football / TimișoreanaSILVER categoria E-COMMERCE, campania Get the Whole Story / Autovit.roSILVER, categoria E-COMMERCE, campania OLX – No Two Jobs Are the Same, brand OLX JobsSILVER, categoria Brand Experience, campanie Drama Queen / Magnevie Stress ResistBRONZE, categoria RETAIL, campania Proofs of Love / CarrefourBRONZE, categoria Telecommunications, campania Orange + HBO / OrangeBRONZE, categoria Seasonal Marketing, campania The Gift of Listening / Coca-ColaBRONZE, categoria Brand Experience, campania Santa’s Calling / Kinder.

Agenția încheie anul consolidându-și poziția pe piață cu o echipă mai mare, cu 4 campanii exportate în 28 de țări, 17 premii, cu mai mulți clienți, dintre care cel mai nou este TikTok. Iar EFFIE 2020 este o concluzie frumoasă, ce face din Publicis agenția cu cei mai mulți clienți fericiți.

 

 

 

Tremor is usually explained to turn causes acinar epithelium is a bioavailability is then guessed that if the bladder, which an immediate sensations, and weasels are equally well. buy viagra online malaysia Elevation with clear bacteria for ureteral or antihistaminic alone.

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele