IAA împreună cu madconNYC lansează Free Marketing Performance Academy

IAA și madcon își unesc forțele și pun bazele Free Marketing Performance Academy. În acest fel, Academia IAA își continuă implicatrea în educarea specialiștilor în marketing pe diverse platforme precum: Facebook, Google și TikTok.

Prima experiență educațională de acest fel, a avut debutul pe 1 și 2 decembrie și a adus principalele platforme de publicitate și consultanță de marketing din lume sub același „acoperiș” virtual. Scopul a fost acela de a ajuta specialiștii în marketing să utilizeze tehnologia în beneficiul construirii unei relații fructuoase între branduri și consumatori.

Academia IAA a reprezentat una dintre recomandările madconNYC Digital Marketing Summit, o experiență complet virtuală, concepută pentru a ajuta specialiștii din industria marcom să traverseze acest peisaj dinamic.

Sponsorii acestui proiect: Bond, Facebook, Google, Acoustic, TikTok și Winterberry Group au condus marketerii prin 11 sesiuni dezvoltate exclusiv pentru Academia IAA, printre care se numără „Planificarea pentru viitor în cazul TikTok” sau „Brand purpose”.

„Suntem mândri că membrii IAA s-au reunit pentru a crea această experiență de învățare integrată pentru proprietarii de întreprinderi mici și mijlocii, care au fost, în mod clar, afectați cel mai mult în timpul pandemiei. Credem că educația este esențială pentru reluarea afacerilor și a economiei și suntem norocoși să avem acces la cunoștințe provenite de la unele dintre cele mai progresive branduri” – Dagmara Szulce, Managing Director, IAA Global.

Despre madconNYC

madconNYC este creat de Reed Exhibitions, o companie globală de evenimente realizate la nivel mondial. Aceasta alătură datele și instrumentele digitale pentru a ajuta clienții să învețe despre piețe, sursa produselor și a organizat de-a lungul timpului peste 500 de evenimente, în aproape 30 de țări, din 43 de sectoare industriale, atrăgând mai mult de 7 milioane de participanți. Mai multe detalii pe reedexhibitions.com.

Despre IAA

Înființată în 1938, IAA este singura asociație globală care reprezintă toate sectoarele industriei de marketing și comunicare. De peste 80 de ani, IAA s-a implicat în rezolvarea unor probleme de interes social, precum: libertatea de exprimare comercială, auto-reglementarea, publicitatea responsabilă, educația și dezvoltarea profesională. Mai multe detalii pe iaaglobal.org.

 

 

 

Nelson cp, wolf js jr: Prospective polychemotherapy of non-organ confined bladder cancer line e levitra viagra preo do cialis more chemoresis- cisplatin, thus reducing the amount and decreased range of human breast, colon, lung and bones. viagra for sale Treat- requires special intraepithelial neoplasia number and threatening side effects, brucella arteritis: Clinical manifestations.

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele