Contextul anului trecut ne-a ajutat să mutăm în digital serviciile pe care le oferim – fie că vorbim de networking, educație sau evenimente.
Școala IAA s-a mutat (și) online, iar de acum este disponibilă indiferent unde te-ai afla, chiar dacă te-ai refugiat într-un oraș mai mic, la țară, la mare sau la munte.
Pandemia ne-a forțat să facem lucrurile diferit și astfel am învățat să ne reglăm conținutul în funcție de context. Am început să facem școala hibrid și online. Am adaptat cursurile și interacțiunile între profesori și participanți și am reușit să pastrăm viu spiritul școlii, discuțiile și dezbaterile, ceea ce noi numim experiential learning.
Probabil și acesta e unul dintre motivele pentru care deja mai mulți alumni au hotărât să revină la Școală: posibilitatea de a învăța și exersa live, dar remote.
Offline sau online, suntem bucuroși să regăsim și vechi prieteni și noi cunoștințe în această nouă sesiune cursuri.
Astfel, înscrierile pentru modulele din acest an – offline & onfline, sunt deschise :
Modulul Fundamente – ediția a 19a
- Fundamentele Marketingului și Comunicării – 18 martie – 26 iunie- deadline înscrieri 5 martie
Modulul Digital – ediția a 13a
- Strategie de Marketing și Comunicare Digitală – 25 martie – 3 iulie – deadline înscriere 12 martie
Modulul Strategic – ediția a 6a
Marketing și Comunicare Strategică – 9 aprilie – 26 iunie (sesiune anuală) – deadline înscriere 26 martie
Modulul Media – ediția a 3a
- Strategie și Planificare Media – 17 septembrie – 27 noiembrie (sesiune anuală) – deadline înscriere 1 septembrie
Iar dacă vrei să „iei puncte bonus” de la managerul tău îi poți explica avantajele de a-ți sponsoriza un curs.
Am pregătit un scurt ghid despre cum să-l abordezi și ce argumente să iei în considerare: citește-l aici.
N-o puteam zice mai frumos:
Gânduri de la Gabriel Miron, care s-a hotărât, după 7 ani să revină la Școala IAA :
Școala IAA a fost o perioadă frumoasă pentru mine, câteva luni în care m-am întors la cărţi, cursuri şi colegi de bancă! Mi-a plăcut enorm pentru că a fost diferit – nu învăţatul stil „pâlnie” , ci prin puterea exemplului şi din experienţa unor profesionişti din piaţă, prin lărgirea orizonturilor – de aşteptări, de inspiraţie, de orice! Şcoala m-a ajutat să înţeleg că pot mai mult şi ar trebui să fac mai mult! La nivel practic, mi-a ancorat nişte teorii în scheme esenţializate la maxim şi mi-a oferit nişte surse extra de inspiraţie!
Informațiile prezentate în curs se bazează pe experiența reală în agenții sau departamente mari de marketing ale profesorilor, pe studii de caz din piața locală și internațională cât și pe o mulțime de exerciții practice, care să fundamenteze fiecare concept teoretic acumulat. Profesorii și studenții sunt selectați după criterii profesionale cât și umane, astfel încât interactivitatea de la curs și din grupele de lucru adaugă reală valoare informațiilor predate. Mi-a plăcut foarte mult treaba asta la toți oamenii cu care am interacționat la IAA și toți tutorii care spuneau: „Nu vă învățăm o rețetă, nu vă dăm un template.”
Dar cumva ce e foarte tare la școala asta e că te ajută să îți dai seama ce întrebări trebuie să pui ca să îți dai seama dacă un proiect are sens într-o strategie. Și cumva am înțeles chestia asta. Vorbim despre strategie în general și despre obiectivele unui brand și ce poate să facă el ca să schimbe cumva viața consumatorilor. Cred că Școala IAA îți setează mindset-ul ăsta. Sunt bucuros că am avut oportunitatea aceasta, înainte să trec prin foarte multe proiecte și să îmi setez un alt mod de a gândi proiectele.”

Te așteptăm și pe tine, fie că ești la început de drum în marcomm fie că vrei să aprofundezi abilitățile deprinse on the job, sau să schimbi domeniul 😊
#NeverStopLearning