Născută sub semnul evoluției, cea mai recentă campanie de comunicare semnată de Farmec

Național, 3 martie 2021

Evoluția înseamnă inovație, tehnologie de ultimă generație, aspirația spre autodepășire pentru o versiune mai bună a noastră zi după zi. Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a cuprins toate aceste valențe în campania Gerovital H3 Evolution Perfect Look, ce are în focus două direcții de comunicare: prezentarea formulei inovatoare antirid care stă la baza produselor din extensia de gamă nou lansată și anunțarea parteneriatului cu actrița și top-modelul internațional Catrinel Menghia, în calitate de ambasador de brand.

Sub conceptul creativ „Născută sub semnul evoluției”, dezvoltat de The Candy Shop împreună cu partenerii, campania integrată, desfășurată la nivel național, include spot TV, precum și componente de PR & digital, dezvoltate alături de agenția de relații publice Golin. Filmările pentru spot-ul TV și ședința foto pentru materialele vizuale din cadrul campaniei au avut loc la Roma, la finalul anului trecut. Acestea redau, din punct de vedere vizual și emoțional, universul Gerovital Evolution, un univers metaforic al ingredientelor, care susțin un „Perfect Look” nu doar exterior, ci și interior, celebrând frumusețea evoluției personale.

Campania Perfect Look este un milestone în însăși evoluția brandului Gerovital din toate punctele de vedere: de la conceptul creativ, la tehnologia cu care am realizat-o și până la brand ambasadorul Catrinel Menghia. A fost un proiect creat cu multă pasiune, creativitate și curaj, fiindcă în plin an pandemic, am călătorit la Roma o echipă de 12 oameni, special pentru a realiza materialele cu Catrinel. Au fost cinci zile intense de producție și teambuilding, din care au rezultat noi idei și soluții. Așa s-a născut una dintre cele mai mari campanii realizate de Farmec până acum, care reflectă, la nivel de comunicare, sinergia dintre toate departamentele care au contribuit la această lansare și inovația plus performanța brandului antirid preferat al româncelor.”, a declarat Tudor David, Director Marketing Farmec.

Campania a debutat cu o etapă de teasing pentru consumatori, organizată pe conturile de social media Farmec și pe canalele a șase influenceri, care au fost încurajați să se alăture dialogului despre valorile și atributele gamei, în căutarea brand ambasadorului perfect, pentru a genera excitement în așteptarea reveal-ului.

„După ce am semnat câteva dintre campaniile creative ale Farmec, a venit cea mai mare provocare, căreia i-am răspuns cu un „da” plin de încredere: poziționarea extensiei de brand Gerovital H3 Evolution Perfect Look, printr-un concept creativ și o strategie de comunicare, menite să reflecte atributele noii formule inovatoare și evoluția frumoasă și deloc ușoară, pe care a avut-o cea mai apreciată marcă antirid din România. Și a ieșit aproape ca în filme: 8 luni de pregătiri, 12 săptămâni de implementare și 1 zi de eveniment.

Am imaginat, piesă cu piesă, totul: de la ambasadorul care ar fi transpus cel mai bine valorile brandului și ar fi dus gama spre locul care i se cuvine, în elita internațională a produselor antiaging, până la seria de spoturi, care va scoate în evidență inovația din spatele Gerovital Evolution, și o lansare pe măsură, cu ajutorul unei tehnologie de ultimă generație, Real Time Virtual Production Studio. Toate acestea, având-o, în prim plan, pe Catrinel Menghia, noua imagine a gamei Gerovital Evolution.”, a spus Ioana Staver, Managing Partner al The Candy Shop.  

Anunțarea parteneriatului cu Catrinel Menghia a avut loc în cadrul unui eveniment online spectaculos, dedicat presei naționale și internaționale, realizat cu ajutorul studioului de producție virtuală în timp real, o tehnologie unică în România, menită să estompeze granița dintre lumea virtuală și cea reală. Astfel, a fost recreat universul Gerovital Evolution, locul de întâlnire cu Catrinel Menghia, ambasadorul gamei. Cu această ocazie, a fost lansat și un filtru special de Instagram, inspirat de beneficiile utilizării produselor Perfect Look: aspect soft al pielii și un ton natural de roz (date în realitate de sinergia ingredientelor utilizate: acidul hialuronic 4D și uleiul de trandafir).

Farmec este un reper al industriei de cosmetice din România, care mizează pe valori importante, precum tradiția și inovația. Într-o industrie caracterizată de dinamism și competitivitate, așa cum este cea a produselor cosmetice, nu este mereu simplu să găsești acel mix perfect de canale, care să puncteze excelent și la relevanță, și la reach. Dar noi am reușit să facem asta alături de partenerul nostru de peste 5 ani deja, Farmec. Și rezultatele preliminare ale campaniei de comunicare ne dau încredere că am ales cele mai bune tactici pentru a pune în valoare și produsul, dar și colaborarea cu Catrinel Menghia.”, a declarat Roxana Dibă, Head of Consumer Golin România.

Campania va continua cu o campanie media și PR amplă, care cuprinde: spoturi TV, tutoriale de produs, proiecte editoriale cu publicații de lifestyle, testări de produs, proiecte de content dezvoltate alături de influenceri și talks pe canalul de Instagram al lui Catrinel, alături de diverși invitați.

Echipa Farmec implicată în proiect:

Claudia Pălăcian – Manager de Produs

Ruxandra Macovei – Marketing Specialist

Liliana Popa – PR Manager

Andra Magda – Specialist Marketing Online

Tudor David – Director Marketing

Echipa The Candy Shop implicată în proiect:

Ioana Staver – Managing Partner

Elena Nițu – Producător

Oana Popescu – Account & Event Director

Patricia Fedorenco – PR Manager, Media Relations & Script

Nova Creations – Partener

Bogdan Bărbulescu – Regizor

Sebastian Coșor – VFX Director

Adrian Câtu – Fotograf

Andrei Băltărețu – DOP

Oliver Sterian – Owner

Echipa Golin implicată în proiect:

Roxana Dibă – Head of Consumer

Alexandra Siminiuc – PR Manager

Alexandra Ion – Digital Manager

Rafaela Bachios – Media Associate

Daria Marc – Digital Associate

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș şi Râmnicu Vâlcea.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania 

Instagram: www.instagram.com/farmec

Site şi magazin online: www.farmec.ro

 

 

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele