Mindshare este noul partener Groupama Asigurări pentru servicii de offline media

București, aprilie 2021 – Mindshare anunță finalizarea formalităților prin care preia contul de offline media al Groupama Asigurări, la nivel local.

Portofoliul Mindshare se extinde, astfel, cu un jucător important, Groupama Asigurări fiind lider pe piaţa de asigurări din România, recunoscut pentru calitatea serviciilor şi pentru soluţiile flexibile de asigurare, oferite celor peste 1 milion de clienţi individuali şi peste 80,000 de companii.

În urma câstigării pitch-ului, echipa Mindshare furnizează servicii de consultanță și strategie media, planificare și media buying cu precădere pentru TV și radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente opțiuni de promovare a brandului și produselor Groupama Asigurări, pe piața locală.

Ne onorează încrederea pe care ne-a oferit-o echipa Groupama. Pe de o parte, ne bucurăm pentru că soluțiile pe care le-am propus s-au dovedit convingătoare și eficiente pentru diferențierea brandului și a produselor oferite, dată fiind presiunea concurențială din categoria în care activează Groupama. Pe de de altă parte, nu mai puțin important, este bucuria de a lucra pentru o companie care are un impact pozitiv în viața oamenilor, prin serviciile pe care le oferă” − Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare

Prioritatea majoră a Mindshare pentru perioada imediat următoare este consolidarea poziției sale pe piața de media, ca parte a celui mai avansat grup de comunicare la nivel mondial – WPP – lansând constant servicii de comunicare inovatoare, adaptate noului context.

Echipa Mindshare oferă clienților servicii și expertiză de comunicare la cel mai înalt nivel. De asemenea, specialiștii Mindshare oferă servicii de consultanță cu privire la tendințele actuale și noile comportamente ale consumatorilor, în contextul generat de pandemie, cu obiectivul unei susțineri eficiente a creșterii business-urilor.

Despre Mindshare

Mindshare este una dintre cele mai mari agenții globale de media, specializată în servicii de consultanță de marketing, media și comunicare, parte a GroupM și WPP. Punctul forte al Mindshare îl reprezintă rețeaua globală, atât prin dimensiuni și răspândire, cu 9300 de profesioniști în 86 de țări, dar mai ales prin cunoștintele lor și prin modul în care aceștia comunică între ei și actionează ca o adevarată echipă integrată. Filozofia Mindshare se bazează pe trei cuvinte cheie – „Speed, Teamwork, Provocation”.

Despre Groupama Asigurări

Groupama Asigurări, lider pe piaţa de asigurări din România, este recunoscut pentru calitatea serviciilor şi soluţiile flexibile de asigurare oferite celor peste 1 milion de clienţi individuali şi peste 80,000 de companii. Parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare, mutualist si cu o istorie de peste 100 de ani, cu 32.600 de angajaţi deservind peste 12 milioane de clienţi la nivel global, Groupama Asigurări îşi orientează strategia de dezvoltare în jurul celui mai important partener al său, clientul, pentru care dezvoltă produse şi servicii simple şi flexibile, adaptabile nevoilor acestuia, care să îi asigure continuitatea planurilor atunci când apar evenimente neprevăzute.Mai multe informatii pe www.groupama.ro.

 

 

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele