București, aprilie 2021 — WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, și-a propus să construiască cea mai puternică rețea internă de specialiști pentru utilizarea cât mai eficientă a platformei TikTok. Angajații din agențiile WPP din România beneficiază, de asemenea, de acest acest program, în premieră pe piața locală.
Parteneriatul este unic în industria de comunicare și are ca scop principal identificarea și oferirea de noi oportunități de comunicare creativă pentru toate agențiile parte din WPP și clienții acestora din întreaga lume. Astfel, WPP și clienții săi vor și mai activi în zona de inovație în comunicare, cu beneficii și rezultate de impact asupra business-urilor.
“Acest parteneriat susține demersurile noastre de a răspunde clienților locali cu soluții creative și inovatoare de interacțiune cu consumatorii. În ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok în mixul de comunicare și avem în plan dezvoltarea expertizei de social media cu cei mai pregătiți oameni în domeniu. TikTok a demonstrat deja amploarea oportunităților de interacțiune creativă și autentică cu consumatorii, iar noi suntem aici să oferim clienților locali cea mai bună consultanță în domeniu“ – Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth Romania.
TikTok Academy (Academia TikTok) este un element central din cadrul acestui parteneriat și reprezintă un program de instruire personalizat, o premieră pentru angajații unui grup de comunicare, adresat cu precădere experților în social media, precum și celor din zona de buying și planificare.
Programul TikTok Academy are ca obiectiv principal introducerea comunității de experți WPP în cele mai subtile detalii de utilizare a platformei. De asemenea, angajații WPP vor avea acces prioritar și personalizat la cele mai noi produse și servicii de advertising, inclusiv cele care integrează realitatea augmentată.
Fenomenul TikTok a înregistrat o creștere fulminantă a utilizatorilor în ultimul an și devine tot mai mult un instrument de comunicare pe care clienții doresc să îl folosească cât mai eficient și mai relevant. Nevoia de consultanță cu privire la modul de abordare și integrare a platformei în strategiile de comunicare stă la baza acestui parteneriat unic în industria de comunicare mondială.
În cadrul parteneriatului, WPP și TikTok vor lansa și un studiu care îi va ajuta pe clienți să înțeleagă mai bine funcționaltățile platformei pentru o utilizare cu rezultate cât mai eficiente în dezvoltarea business-ului.
Ogilvy Group România parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).
Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor, oferind următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence și digital transformation.
Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât și branduri internaționale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume.
Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici