Maria Predoiu (Co-founder & CEO Qriser) despre Conferința IAA „The Perfect Pitch”

Conferința IAA “The Perfect Pitch” a readus în prim plan acele principii sănătoase ale Publicității care construiește brand-uri puternice și iubite de public. Având în spate o experiență impresionantă, charismaticul Jon Steel a vorbit simplu și clar despre probleme complexe și a răspuns întrebărilor dificile sau delicate cu convingerea profesionistului care face lucrurile bine și nu pentru a da bine. Câteva idei amintite de Jon Steel în conferința IAA:

  • Pitch-ul este un proces, nu doar o întâlnire. La fel de importantă ca propunerea strategică a agenției este și întâlnirea de cunoaștere reciprocă, în care nu doar clientul află ce dorește să afle despre agenție, dar și agenția explorează dacă are în față o cultură de business care se potrivește cu valorile și cultura agenției.
  • Orice Pitch ar trebui să aibă ca obiectiv identificarea unui parteneriat durabil și care să producă rezultate și satisfacții echipei extinse client-agenție. Un Pitch este mult mai mult decât un proces de business – este, de fapt, ca o logodnă.
  • În orice pitch sau proiect de advertising, este esențial ca problema de rezolvat să fie “the right problem to be solved”. De prea multe ori ne îndrăgostim de execuții creative ce nu construiesc business-ul pentru că nu răspund, în fond, provocării reale a brand-ului.
  • La baza oricărei campanii mari stă un insight puternic. Iar identificarea insight-ului necesită curiozitate, perseverență, perspective noi și timp. Puțin probabil ca o echipă să identifice un insight valoros într-un proiect cu deadline foarte strâns.
  • Spectacolul prezentării este la fel de important ca substanța prezentării într-un pitch. Echipa de pitch trebuie să privească pregătirea “regizorală” a întâlnirii cu la fel de multă atenție precum analizează brief-ul la început.
  • Lumea Publicității, în ultimii ani, se confruntă cu o mare problemă de “short term-ism”. Doar acele echipe care au claritatea și își asigură libertatea de a gândi construcții pe termen lung vor putea să aducă la lumina campanii valoroase, pe probleme reale, cu insight-uri puternice și care să crească amprenta brand-ului pe termen lung.

Mulțumim echipei organizatoare IAA pentru această întâlnire care a reamintit comunității cum se nasc adevăratele campanii de advertising pe care atât industria, cât și publicul le ține minte.

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele