București, 4 iunie 2021 – Pentru a veni în ajutorul antreprenorilor locali, Promenada Mall a lansat în luna mai Deschis: Pop-Up Shop la Promenada Mall, un program de facilități pentru businessuri locale la început de drum, care pot astfel să își inaugureze primul spațiu fizic de tip pop-up store în interiorul unuia dintre cele mai importante centre comerciale din București.
Deschis: Pop-Up Shop la Promenada Mall este un parteneriat unic în peisajul de retail românesc, dedicat business-urilor mici locale, prin care acestea pot beneficia de condiții flexible de găzduire din partea mall-ului pe perioade cuprinse între 3 – 6 luni, cu posibilitatea de extindere în funcție de rezultate. Printre cei care pot accesa programul se numără branduri de design, fashion și design de obiect, furnizori de servicii care vor să experimenteze pentru prima dată cu un spațiu fizic sau vor să ia contact cu un alt tip de public, deschizând un pop-up store. Parteneriatul cu Promenada Mall le va oferi acces la facilități speciale, prezență într-unul dintre cele mai importante centre comerciale din București, acces la clienți noi și expertiză din partea specialiștilor de retail și marketing Promenada Mall.
„Deschis: Pop-up Shop la Promenada Mall este răspunsul nostru la schimbările aduse de perioada pe care am traversat-o: vedem o dorință din ce în ce mai mare de a cumpăra local, de la designeri, producători și furnizori locali. Aproape 80% dintre consumatorii din mediul urban au spus că au cumpărat produse locale din dorința de a susține micile afaceri, conform unui studiu recent[1]. Pe de celalaltă parte, businessurile lansate în mediul online au nevoie să facă următorul pas în a crea o relație între brand și client și de a oferi o experiență de shopping memorabilă, posibilă doar în offline. Prin platforma noastră, creăm contextul necesar în care aceste două așteptări și dorințe să se întâlnească și să se materializeze, la Promenada Mall”, a declarat Taisia Radu, Center Manager Promenada Mall.
Brandurile interesate să beneficieze de acest program sunt invitate să acceseze www.promenada.ro/evenimente/deschis-pop-up-shop-la-promenada-mall/ pentru detalii și să contacteze un reprezentant Promenada Mall pentru informații personalizate. Primul pop-up store de acest gen deschis în Promenada Mall îi aparține designerului Amos Midas. Conceptul pop-up store-ului Amos Midas aduce în atenția clientului propuneri vestimentare ready to wear inovatoare, designerul oferind servicii personalizate de consiliere pentru clienți.
Măsuri sporite de protecție în mall pentru #shoppingînsiguranță
Promenada Mall controlează traficul respectând recomandările autorităților: masca de protecție este obligatoriu a fi purtată de către toți angajații și clienții, iar centrul comercial a implementat un sistem pentru verificarea temperaturii la intrare și asigură distanțarea socială de minimum 2 metri, pentru un shopping responsabil și în siguranță. Totodată, aerul din centrul comercial este filtrat și schimbat periodic, asigurând astfel o purificare intensivă a spațiilor.
Promenada Mall: certificat internațional pentru măsurile de prevenție Covid-19
Promenada Mall a primit Certificatul de Conformitate COVID-19. Obținerea acestei acreditări este dovada că centrul comercial funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță. Experții Safe Asset Group (SAG), companie suedeză independentă care acreditează siguranța centrelor comerciale din toată lumea, au certificat centrul comercial ca fiind conform normelor de prevenție.
Puteți descoperi campaniile Promenada Mall și pe pagina oficială www.promenada.ro, pe Facebook și Instagram.
Despre Promenada Mall București
Promenada reinventează experienţa cumpărăturilor şi a divertismentului, adresându-se unui public cu un stil de viaţă contemporan, aflat în continuă căutare de surse de inspiraţie şi de creativitate. Centrul comercial este situat în Calea Floreasca 244-246, în imediata vecinătate a stației de metrou Aurel Vlaicu.
Promenada este un reper în viața urbană a orașului printr-un design avangardist, care include terasa verde, inspirată de grădinile japoneze, unde vizitatorii se pot relaxa, bucurându-se vara de proiecţii de film, spectacole de teatru sau concerte și iarna de un patinoar în aer liber, dar și un mix de chiriaşi care satisface aşteptările unui public tot mai exigent. La finalul anului 2014, mall-ul Promenada a intrat în portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor comercial din Europa Centrala si de Est.
[1] Modern Consumer Trends During the Pandemic publicat de ISENSE Solutions: 74% dintre consumatorii din mediul urban (18 – 65 ani, utilizatori de internet) au cumpărat produse locale din dorința de a susține micile afaceri, iar 65% au declarat că astfel contribuie la economia națională.