București, iunie 2021 – Ogilvy România și-a dovedit capacitatea de reziliență în ultimul an, în fața provocărilor generate de pandemie, reușind performanța de a păstra și crește un business solid și de a le asigura echipelor sale și clienților, stabilitatea de care aveau nevoie. Numirea Ralucăi Marin în poziția de Managing Director este un pas de continuitate în strategia de dezvoltare a business-ului Ogilvy pe piața locală.
Raluca are o experiență de peste 17 ani în publicitate, iar de 12 ani face parte din echipa Ogilvy România, ocupând poziția de Client Service Director din 2014.
Este unul dintre publicitarii care s-au format în perioadele în care această industrie cunoștea gloria, dar și presiunea și competiția acerbă. Și-a făcut „ucenicia „pe unele dintre cele mai complexe conturi, reușind să construiască o echipă puternică, responsabilă de campanii de succes, atât pentru branduri globale, căt și pentru business-uri locale.
„Este important să existe “a big idea” și este important ca aceasta să vândă. Acesta este mindsetul în care m-am format în Ogilvy și care m-a inspirat în fiecare etapă a evoluției mele aici. Din noua poziție, mă voi implica în procesele de continuitate a strategiei de dezvoltare a business-ului Ogilvy pe piața locală, cu obiectivul ferm de a rămâne un partener de încredere pentru clienți. Am alături o echipă extraordinară și expertiza inovatoare și unică a rețelei globale pentru a putea implementa planul actual de creștere a organizației„ – Raluca Marin, Managing Director, Ogilvy România
De-a lungul carierei sale în Ogilvy, Raluca a avut un rol activ în dezvoltarea brandurilor clienților din România, precum și în setarea hub-urilor pentru clienți regionali, participând la definirea strategiei de comunicare pentru regiunea CEE. De asemenea, Raluca a jucat un rol esențial în procesul de integrare a tuturor expertizelor oferite de Ogilvy România clienților săi, cu scopul de a aduce valoare și eficiență, în egală măsură.
„Anul trecut a fost un test extrem pentru noi. Am reușit să păstrăm stabilitatea business-ului și, cel mai important, am reușit să ne păstrăm echipele si clienții și să livrăm rezultate extarordinare. Raluca a fost parte activă din acest proces și este, în mod clar, cea mai potrivită persoană să conducă Ogilvy în noua etapă a evoluției sale, cu determinarea, pasiunea, empatia și curiozitatea sa. Raluca va prelua o serie de responsabilităti prin care va sprijini obiectivul major al organizației de a deveni cea mai performantă platformă creativă și cel mai bun partener de creștere pentru clienți.” – Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth România.
Ogilvy Group, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).
Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construiește branduri, le gestionează reputația și le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susținut de date și tehnologie, având la bază următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence și digital transformation.
Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât și branduri internaționale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Mondelez, 888 Holdings PLC, Microsoft, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume.
Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici