Graffiti PR se alătură pentru al doilea an consecutiv festivalului de design Romanian Design Week și lansează Creative Joint, un program de sprijin destinat antreprenorilor din comunitățile creative. Dacă RDW 2020 a gravitat în jurul noțiunii de „schimbare”, iar Graffiti PR si-a facut debutul in cadrul RDW cu expozitia Meaning+, ediția Romanian Design Week 2021 se concentrează pe puterea lui „împreună”. Pentru că împreună găsim soluții, ne adaptăm, luptăm și devenim mai buni, chiar și atunci când suntem obligați să facem față imprevizibilului și nevoii permanente de reorganizare. “Pentru noi, Graffiti PR, tema RDW 2021 a setat cadrul perfect în care Creative Joint să capete formă și să umple cu folos spațiul. La propriu. Pentru că drumurile drepte te duc spre getting things done, dar inspirația care te găsește în intersecția potrivită te propulsează spre mai mult și mai bine. Intersecția pe care noi o propunem este una de oameni, de practici, de idei și de întâlniri fericite pe care tu poți să le faci să se-ntâmple. Odată ce ajungi în Univers, la etajul 4. Pentru că doar #ÎMPREUNĂ deschidem un nou capitol al industriei. Unul al grijii, al empatiei și al sensului constant pentru comunități și societate. Pentru că doar împreună ajungem la WOW.” declară Cristina Iancu, Creative Director Graffiti PR.
Programul Creative Joint debutează în cadrul Romanian Design Week 2021 și se încheie la finalul lunii septembrie. Înscrierea în program se face aici și doar ideile sau afacerile selectate vor face parte din program. Programul este adresat comunităților creative, antreprenorilor, artiștilor care au nevoie de ajutor sau care își doresc să se dezvolte și să facă parte din sistemul de colaboratori Graffiti PR. În cadrul Creative Joint, Graffiti PR oferă spațiu de lucru în Palatul Universul, consultanță în branding, marketing și comunicare, networking și suport pentru lansarea ideii sau pentru creșterea și promovarea afacerii. *** Expoziția centrală RDW 2021 poate fi văzută în intervalul 4 – 13 iunie la Combinatul Fondului Plastic, un spațiu cu o istorie specială, gazda centrală a #RDW2021 pentru al doilea an consecutiv. #RDW2021 #CreativeJoint #GraffitiPR #comunitaticreative
Fondată în 1997 ca parte a grupului local de comunicare BBDO, Graffiti PR a devenit în 2001 o agenție de comunicare de sine stătătoare, cu clienți proprii și capabilități multiple. Din 2001 și până în prezent, Graffiti PR dezvoltă pentru clienții săi campanii de marketing integrate PR driven, extinzându-și capabilitățile în zona digitală, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, advocacy, public affairs, influencer marketing, evenimente și marketing sportiv.