Noile formate de raportare sunt mai interactive și ilustrează mai multe date și acțiuni luate de TikTok pentru a proteja comunitatea
București, 3 decembrie 2021 –TikTok face un nou pas în angajamentul pentru transparență și responsabilitate prin îmbunătățirea Centrului de transparență online. Centrul actualizat va găzdui toate rapoartele de transparență publicate de TikTok în trecut, alături de noile formate interactive care vor fi lansate de acum. Centrul va include și Rapoartele privind solicitările de eliminare de conținut din H1 2021 care au fost publicate astăzi.
Rapoartele de transparență TikTok
Rapoartele de transparență TikTok sunt importante și demonstrează responsabilitatea față de măsurileluatecu scopulde a proteja platforma și integritatea acesteia. Pentru a construi încrederea prin transparență, TikTok a început să publice rapoarte în 2019 și a continuat să le îmbunătățească prin includerea de date noi, mai profunde și de importanță în industrie, cum ar fi volumul de conturi șterse pentru că exista suspiciunea că ar fi deținute de minori sau numărul de reclame respinse pentru nerespectarea standardelor platformei.
Rapoartele de transparență includ:
- Raportul privind aplicarea regulilor comunității, care oferă informații trimestriale despre măsurile luate pentru a respecta Regulile comunității și Termenii și condițiile TikTok.
- Raport privind solicitările de informații care furnizează date bianuale despre solicitările legale de informații despre utilizatori pe care TikTok le primește de la guverne și alte organe executive și natura răspunsurilor acestora.
- Raport privind solicitările de eliminare din partea guvernelor care detaliază solicitările primite semestrial de la agențiile guvernamentale pentru a restricționa conținutul și orice acțiuni luate în urma solicitărilor.
- Raport privind cererile de eliminare a proprietății intelectuale, care arată volumul notificărilor de eliminare a conținutului cu drepturi de autor și răspunsul TikTok bianual.
TikTok a folosit feedback de la organizațiile societății civile și de la experți pentru a dezvolta formate de raportare actualizate și a pune în aplicare contribuția lor prin introducerea posibilității de a descărca date în formate care pot fi citite automat. În plus, rapoartele pun mai mult accent pe partea vizuală, cu diagrame și grafice interactive pentru a ilustra mai bine datele și acțiunile.
Rapoartele TikTok vor fi publicate în 26 de limbi, inclusiv arabă, Bahasa Indonesia, Bahasa Melayu, bengaleză, birmană, daneză, olandeză, engleză, franceză, germană, ebraică, italiană, japoneză, khmer, coreeană, norvegiană, poloneză, portugheză, spaniolă, suedeză, thailandeză, chineză tradițională, turcă, rusă, urdu și vietnameză.
Scopul platformei este de a face din Centrul de transparență un spațiu unic pentru a afla despre cum TikTok moderează și recomandă conținut, dezvoltă produse și protejează informațiile oamenilor. Actualizările de astăzi sunt o continuare a acestui obiectiv.
Despre TikTok:
TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, Londra, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.
Pentru mai multe informații:
Piotr Żaczko
Communication Manager TikTok
Poland & CE markets
Daniela Main
MSL The Practice
TikTok Press Office in Romania
tel. +40 751 751 491