Cheil | Centrade a obținut marele premiu al festivalului IAB MIXX Awards 2021

 

 

Hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei coreene Cheil, este una dintre cele mai premiate agenții la ediția aniversară a IAB 
MIXX Awards. 
 
Cheil | Centrade a obținut astfel Marele Premiu Grand MIXX dar și trofeele de Best Branded Content Campaign și Best 
Non-Profit/CSR Campaign pentru campania Guilt Gifts Puppetry pentru Asociația ANAIS, prima serie de teatru experimental în 
care protagoniștii de pe scenă sunt jucării reale aparținând victimelor violenței domestice. 
 
       

          

 

 

 

 
Acestor trofee de calibru li s-au alăturat alte 3 titluri de Finalist pentru clientul Samsung în alte două categorii. De notat faptul  
IAB MIXX este singurul festival local ce premiază doar o singură lucrare din fiecare categorie, astfel că un titlu de Finalist devine 
semnificativ mai prețios. 
 
În categoria Best Virtual and Augmented Reality Campaign, juriul a selectat drept finalistă colecția de filtre AR Samsung folosite 
pe diverse activări de brand în 2021. Colecția a inclus o serie de filtre precum: 
 
a)#EpicArrival AR Filter  cel care a adus în lumea virtuală monolitul ce a servit drept teaser neconvențional pentru noul Galaxy 
S21 în Sinaia, la cota 1400, oferind un twist epic aparițiilor misterioase de monoliți în toate colțurile globului.  
       

          

 

 

 

 

 
b)#DesignedForYourLifestyle AR Filters, prin care am oferit fanilor Samsung o experiență imersivă ce le-a permis  descopere 
tehnologia televizoarelor Samsung de ultimă generație chiar în timpul vârfului pandemiei, când accesul în magazine nu era 
permis. 
 
Pentru televizorul The Frame, cel adresat iubitorilor artei, am creat un filtru care permitea fanilor  înrămeze orice operă de artă 
pe televizor. Am reprodus o sufragerie clasică în mijlocul căreia am plasat televizorul și i-am invitat pe fani  testeze senzația de 
a admira artă de oriunde. 
       

          

 

 
 

 

 
Pentru The Serif, televizorul ultra-prietenos cu spațiul prin forma sa neconvențională, filtrul a inclus un produs 3D care poate fi 
redimensionat și repoziționat oriunde, oferind fanilor posibilitatea de a testa versatilitatea și mobilitatea acestui gadget. 
 

 

 
       

          

 

 
Filtrele pentru evenimentul de lansare #Experience New Worlds, primul eveniment virtual de lansare de brand cu componentă 
interactivă. În premieră, fiecare vizitator a putut  își construiască propria călătorie digitală de explorare a feature-urilor noului 
Galaxy S21. Evenimentul a oferit o experiență imersivă în 4 lumi diferite: World of Content, World of Wellness, World of Gaming 
și World of Sharing, dezvoltate în CGI, inspirate de inovațiile tehnologice ale noului model și prezentate de 4 influenceri din Team 
Galaxy.  
 
Filtru de invitație la eveniment a funcționat drept pașaport pentru a trece granița în lumea virtuală.   
 
În primul rînd, oaspeții au fost invitație  scaneze un cod QR și  descopere astfel MC-ul evenimentului  Cosmin Selesi, în 
formatul unui avatar virtual în realitate augmentată ce îi anunța  sunt printre invitații speciali ce vor experimenta evenimentul 
de lansare în premieră. 
 

 

 
Filtrul Portal care a deschis o ușă de acces virtuală către cele 4 lumi, detectând o suprafață plană, și poziționând portalul în orice 
loc. Invitații au putut explora atât în exteriorul cât și în interiorul portalului făcând primii pași în noua lume. 
 
       

          

 

 

 

 
În cele din urmă, în partea de amplificare post-event, am lansat un filtru care a permis imersarea în diversele lumi din cadrul 
poveștii, înlocuind fundalul din jur cu un mediu de realitate augmentată care putea fi ușor personalizat pentru selfie-ul perfect.  
 

 

 
d) Filtrele Galaxy S21 FE au celebrat cele 6 culori votate de comunitate globală a fanilor Samsung Galaxy. Pentru această 
       

          

 

 
activare, ne-am parteneriat cu LOreal și am creat 6 set-uri de machiaj, inspirate de culorile speciale Galaxy S20 FE (green mint, 
lilac, orange, roșu, alb și albastru). Ioana Stratulat, make-up artist Maybelline a semnat cele 6 tipuri de machiaj, iar Vali 
Bărbulescu, ambasador Samsung ambassador, a documentat întregul proces și a transmis live experiența pe pagina oficială 
Samsung de Instagram, dar și pe pagina sa. Maybelline a postat, de asemenea, fotografii cu machiajul final pe contul lor local de 
Instagram.  

 

 
e) Filtru de Snapchat pentru Galaxy S21 intitulat Epify  Snapchat Filter  
 
Pentru fanii noștri tineri sătui  stea între patru pereți în pandemie, am creat un challenge pe 3 direcții: gaming, content 
creation, și muzică. Pentru fiecare, i-am provocat  transforme o situație plictisitoare într-una epică. Am creat un AR Snapchat 
lense prin care se puteau costuma în stil epic pentru a evada din cotidian.  
       

          

 

 

 

 
f) Filtrele oferite de-a lungul întregului fanilor pentru acces nemijlocit către produse și features: 
 

 

 
       

          

 

 

 

 

       

          

 

 

 

 
Cea de a doua campanie shortlistată în categoria Best Virtual and Augmented Reality Campaign a fost “Experience New Worlds” 
lansarea virtuală interactivă pentru Samsung Galaxy S21, premiată și la alte competiții internaționale, precum Eventex Awards 
2021. 
 

 

 
Aceeași lucrare a fost finalistă și în categoria extrem de competitivă Best Product Innovation.  
 
       

          

 

 
“Cheil | Centrade este despre Doing Good with Data. Ne onorează  reușim  câstigăm trofeul în categoria regină Branded 
Content, dar mai ales Marele Premiu al competiției IAB MIXX care premiază cele mai creative și eficiente campanii digitale ale 
anului, cu work aliniat acestei viziuni.” menționează Carmen Miruță, Client Services Director Cheil | Centrade și coordonator al 
campaniei ANAIS. 
 
„Avem o echipă care este pasionată de excelență pe orice cont și orice brief și acest lucru este vizibil și prin multiplele campanii 
Samsung recunoscute aici. 2021 a fost unul dintre cei mai buni ani ai nostri, cu prezențe notabile pe 4 podiumuri principale ale 
competițiilor locale, de la Effie la Internetics, de la IAB MIXX la Webstock unde am fost cea mai premiată agenție.” completează 
Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade 
 
 
 
 
DESPRE CHEIL | CENTRADE 
 
Agenția digitală full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub 
regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul 
Cheil | Centrade mai fac parte Pfizer, First Bank, ENGIE România, NN România, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, 
Asociația ANAIS și United Way. Din 2018, Cheil | Centrade București a lansat și divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic 
de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa.  
În 2021, Cheil | Centrade a obținut cele mai multe premii (16 lucrări finaliste și 7 medalii) la Webstock Awards; a fost cea mai premiată agenție 
românească la Cresta Awards, unul dintre cele mai importante festivaluri globale dedicate creativității în comunicare; a primit trofeul GOLD la 
secțiunea Social Campaigns din cadrul Internetics pentru campania pro-bono „Teatrul cadourilor dăruite din vină”, dezvoltată pentru Asociația 
ANAIS; și a obținut 5 nominalizări și 3 trofee la Premiile Effie în categoriile tech, energie, banking și asigurări. 
Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA  cu operațiuni în București, Houston și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, 
Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.  
http://www.centrade-cheil.com/