Când au loc cursurile Școlii IAA în 2022?
Iată calendarul pe întregul an, ca să vă puteți face planurile din timp și să fiți gata să luați loc în bancă la Școala IAA de Marketing și Comunicare.
Fundamentele Marketingului și ale Comunicării
Ajuns la cea de-a 19-a ediție, cu peste 300 de absolvenți, modulul de adresează juniorilor cu mai puțin de 3 ani de experiență într-o poziție de account executive, junior planner, assistant brand manager (sau alte titluri care implică managementul brandului).
Sesiunea de primăvară: 18 martie – 2 iulie
Sesiunea de toamnă: 30 septembrie – 14 ianuarie
🔗 Detalii despre modulul Fundamentele Marketingului și ale Comunicării.
Strategie și Planificare Media
Actualmente la cea de-a 3a ediție, Modulul Media are deja 57 de absolvenți, dintre care o parte lucrează deja în agenții sau departamente media de prestigiu. Ediția de toamnă 2021 (actuală) a beneficiat de susținerea Publicis Groupe, care a sponsorizat 10 burse pentru studenți în cadrul mini-MBA-ului de strategie media.
Sesiunea de primăvară: 18 martie – 25 iunie
Sesiunea de toamnă: 30 septembrie – 14 ianuarie
🔗 Detalii despre modulul Strategie și Planificare Media.
Strategie de Marketing și Comunicare Digitală
Poate cel mai apreciat modul al Școlii, Modulul Digital numără 241 de absolvenți și a ajuns la cea de-a 14a ediție. Acesta se adresează mid-managerilor cu experiență în brand management / comunicare digitală/ sales / social media, care vor să își aprofundeze cunoștințele strategice în digital.
Sesiunea de primăvară: 25 martie – 9 iulie
Sesiunea de toamnă: 14 octomrbie – 25 februarie
🔗 Detalii despre mini-MBA-ul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală.
Marketing și Comunicare Strategică
Adresat mid -managerilor și managerilor seniori, Modulul Strategic este la cea de-a 6a ediție și numără 85 de absolvenți. Acesta este potrivit celor care administrează portofolii de brand și caută o perspectivă nouă în leadership și managementul oamenilor și al resurselor.
Sesiunea de primăvară: 9 aprilie – 2 iulie
Sesiunea de toamnă: 7 octombrie – 4 februarie
🔗 Detalii despre mini-MBA-ul Marketing și Comunicare Strategică.
Notă: Modulele se desfășoară în condițiile în care sunt suficienți participanți pentru asigurarea unei experiențe de învățare optime. Confirmarea desfășurării modulelor se anunță în timp util participanților înscriși, precum și variantele de reprogramare / opțiunile de schimb cu alte module.
Descarcă de aici calendarul în format PDF.