Publicitate pentru publicitate: „Fă un job din asta”, o campanie Ogilvy România pentru UAPR

Scurtă pauză de publicitate pentru publicitatea însăși.

Target: Generația Z

Obiectiv: Află cum să faci un job din ceea ce te pasionează. În publicitate.

 

Pe scurt, acesta este brieful UAPR pe baza căruia Ogilvy România a dezvoltat campania „Fă un job din asta”, adresată membrilor GenZ interesați de un job în domeniul publicității.

Ce și cât știu GenZ despre publicitate și cât de conștienți sunt de match-ul dintre calitățile lor native și această industrie?

O întrebare legitimă pentru o campanie de recrutare adresată unei generații care vine cu un set de aptitudini înnăscute, esențiale în publicitate: creativitate, apetit pentru cele mai noi trenduri din industrie, inventatorii, practic, ai noțiunii de viral în SM.  Ei sunt generația care vine la pachet cu “reflexe” native de publicitari, dar care, în același timp, știe prea puțin despre industrie.

Felicit ideea colegilor de la Ogilvy. Cred că industria noastră are nevoie de cât mai multe campanii de acest fel. UAPR va susține orice astfel de inițiativă și încurajează agențiile să se implice atât în proiectele organizației, dar și să vină cu idei de campanii și proiecte pe care să le lucrăm împreună” − Dana Nae Popa, Președinte UAPR.

Campania „Fă un job din asta” își propune să advertise for advertising și susține ideea că aptitudinile nativ creative ale generației Z pot fi valorificate alegând un job în domeniul publicității.

Ideea campaniei este într-un fel un credo: acela că oamenii fac advertisingul. Toată industria noastră a fost și este modelată de caractere, de oameni altfel care și-au pus amprenta pe însăși ideea de publicitate. Campania noastră vrea să inspire o nouă generație să vină în industrie și să transforme încă o dată advertisingul după propriul tipar. Noi îi așteptăm „open and ready to rumble”! – Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România. 

Campania se desfășoară atât în digital, cât și offline. Check-in point-ul campaniei este o platformă, unde GenZ poate explora oportunitățile de joburi și se poate familiariza cu industria de publicitate − Ce presupune să lucrezi într-o agenție de publicitate sau de media, cu ce disciplină faci the perfect match, detalii despre joburile specifice industriei, de la creație, client service sau PR, până la media planning, digital implementation și programmatic. Platforma permite generarea unui CV rapid, care nu presupune nimic altceva decât să răspunzi unui quiz interactiv.

Campania vorbește și prin vocea lui Phunk B, care susține conceptul creativ dezvoltat de echipa Ogilvy printr-o execuție specială, despre ce înseamnă să lucrezi în publicitate.

Amplificarea campaniei se va face cu ajutorul agențiilor media GroupM (Mediacom, Mindshare, Wavemaker), Initiative România, United Media Services și Universal McCann.

 

Ogilvy Group, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiențe și campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construiește branduri, le gestionează reputația și le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susținut de date și tehnologie, având la bază  următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence și digital transformation.

Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât și branduri internaționale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Mondelez, 888 Holdings PLC, Microsoft, Globalworth, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo, Brown Forman, Ford, Whirlpool, Ikea, Herz şi multe alte branduri de renume. 

Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici.

 

Despre Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR)

UAPR este asociația profesională care reunește o parte dintre cele mai importante agenții de publicitate și media din industrie. Fondată în 2000, UAPR urmărește apărarea intereselor agențiilor de publicitate, dezvoltarea și profesionalizarea industriei și promovarea unor standarde profesionale de referință. UAPR reprezintă o sursă de educație pentru profesioniștii din industrie și urmarește promovarea unor standarde profesionale care să fie acceptate și asumate de cei 31 de membri ai săi, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clienților. În acest sens, asociația susține adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici în industrie. Obiectivul UAPR este acela de a crește transparența și standardele în comunicare, de a mări capacitatea de auto-reglementare a industriei și de a pune România pe harta internațională prin deschiderea către colaborări cu alte țări. UAPR este membră a Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA).

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele