Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea

Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrată pentru Europa de sud-est al rețelei coreene Cheil Worldwide a gândit și implementat o nouă campanie ATL pentru NN România, care comunică principalele beneficii ale produselor de asigurare şi pensie.

KUBIS, partenerul de comunicare digitală a brandului, a dezvoltat componenta online de comunicare a campaniei, ce include content video & static, personalizat, pe canalele sociale ale brandului, ale ambasadorului Adrian Nartea, dar și alte spații de media digitală.

Proiectul îl are drept protagonist pe actorul Adrian Nartea, în premieră alături de familia sa într-o campanie de comunicare de brand. În timpul unei plimbări relaxate prin oraş, Adrian, inspirat de întâmplările la care asistă pe stradă, are câteva observații despre viață în general şi despre importanța de a avea o alternativă de încredere, cu beneficii semnificative, la un cost avantajos, aşa cum este o asigurare NN.

„Ne bucură să le prezentăm românilor un portofoliu complet de alternative pe care pot conta. Fie că este vorba de asigurările de sănătate care facilitează servicii medicale de top în sute de spitale private, în valoare de până la 700.000 de lei, începând cu 5 lei pe zi. Sau de asigurările de viață cu sume asigurate de până la 1.800.000 de lei. Totul este accesibil uşor şi rapid printr-un videocall cu un consultant NN sau prin aplicația mobilă NN Direct, intuitivă și ușor de folosit.” explică Gabriela Lupaş Țicu, Chief Marketing & Operations Officer NN România.

„Platforma strategică de brand ‚Alternativa NN’ lansată de către Cheil în 2020 merge mai departe și anul acesta, cu o nouă poveste plină de savoare, care, sperăm noi, va cuceri inimile românilor şi, ulterior, aprecierile experților din juriul Effie, la fel ca în 2021 când a fost singura campanie nominalizată din industria de asigurări şi pensii private. La Cheil|Centrade credem în parteneriate de durată și, de aceea, conturăm împreună cu partenerii noştri platforme de brand solide” adaugă Carmen Miruță, Client Services Director Cheil | Centrade.

„Ne-am bucurat să conturăm alături de echipa StudioSet o poveste simplă, dar memorabilă, cu Adrian Nartea jucând chiar rolul lui Adrian Nartea, omul obişnuit şi nu vedeta de televiziune, cu observații pertinente despre viață şi importanța de a avea alternative pe care poți conta, atunci când ea îți serveşte ceva ce nu ai comandat” menționează Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.

Când viața îți servește ce n-ai comandat, ai o alternativă cu asigurarea de sănătate NN

„În digital, unde attention span-ul este foarte mic, ne-am gândit cum să transmitem cât mai clar mesajul campaniei, dar și cele mai importante beneficii ale asigurărilor din portofoliul NN, prin execuții și formate cu putere mare de cut-through. Noul ambasador al brandului, actorul Adrian Nartea, aduce un plus de autenticitate  și  acest lucru ne-a ajutat să comunicăm beneficii complexe și vitale ale produsului, într-un mod cât mai relevant  ș i ușor de înțeles pentru clienții actuali sau potențiali.” concluzionează Ada Gheorghiu, Group Account Director KUBIS.

 

Teasing Nartea: https://youtube.com/shorts/sqcPtawU3GA 

Launch Nartea: https://www.facebook.com/watch/?v=560820155345601  

 

Situațiile asigurate:

Video-call cu un consultant:

Actualizare date: