Avem deosebita onoare și plăcerea de a-i ura bun venit lui Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe, în calitate de cel mai nou membru al Golden Drum Hall of Fame, un grup select de vizionari și visători care au luptat cu pasiune și curaj pentru progresul industriei creative.
Înființat în 2010, Hall of Fame îi celebrează pe cei care, prin cariera lor profesională și viața personală, au influențat mințile și sufletele noastre creative. Lideri creativi care ne-au inspirat și motivat și care acum ne ghidează să mergem înainte în demersurile noastre.
ʺSunt extrem de mândru și fericit pentru includerea mea în Hall of Fame din cadrul Golden Drum, cel mai recunoscut și important festival de creație și publicitate din marea regiune ECE. Trebuie să le mulțumesc multor, multor oameni pentru acest lucru – tuturor celor care au crezut în mine la început și pe parcurs, precum și tuturor talentelor extraordinare din Publicis Groupe care au contribuit la ceea ce am făcut, împreună.
Dacă cineva mi-ar fi spus acest lucru când am ajuns în România în urmă 15 ani, ca tânăr copywriter, nu l-aș fi crezut niciodată. Pentru mine, să mă alătur unui grup atât de apreciat de colegi este o adevărată onoare. Este, de asemenea, o mare confirmare a faptului că în munca ta, ca și în viață, este întotdeauna crucial să nu asculți de majoritate, ci mai degrabă să îți faci treaba cu pasiune, să îți asumi riscuri și să îți împingi limitele. Pentru că acolo, acolo se întâmplă magia.” – Jorg Riommi, Publicis Groupe
Jorg crede cu tărie că festivalurile de creație/publicitate sunt fundamentale pentru industria noastră, deoarece stabilesc un punct de referință pentru calitate și recompensează inovația. Jorg a lăsat o amprentă deosebită asupra Festivalului Golden Drum. De-a lungul anilor, a inspirat și a alimentat creativitatea noastră în calitate de vorbitor, membru al juriului, a câștigat titlul de “Creative Director of the Year” și a ajutat Publicis Groupe să obțină prestigiosul titlu de “Rețeaua anului” la Golden Drum 2021. Este cunoscut ca un lider creativ, pasionat, harnic și dedicat, care crede că nimic nu este imposibil.
Lider creativ condus de puterea ideilor care schimbă lumea
Jorg Riommi este un lider creativ italo-german stabilit în București, România.
În calitate de Chief Creative Officer al Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE), el supervizează producția creativă a agențiilor de creație de brand ale grupului pentru 14 piețe. Este, de asemenea, Chief Creative Officer al Publicis Groupe România și membru al Global Product Committee (GPC) Publicis, Leo Burnett și Saatchi & Saatchi.
Înainte de rolul său actual, a făcut parte din Saatchi & Saatchi la Roma, S. Juan Puerto Rico, București, Frankfurt și Berlin, și a fost creativ asociat pentru mai multe proiecte de rețea din Madrid, Amsterdam, Paris, Copenhaga, Geneva, Bruxelles, Milano, New York, printre altele.
De asemenea, a făcut parte din mai multe jurii internaționale, inclusiv Cannes Lions 2017, Dubai Lynx 2018, London International Awards 2019, One Show 2020, D&AD 2021 și a fost Președinte Regional pentru Europa și Jurat Global la Andy’s 2022.
Lucrările lui Jorg au obținut peste 300 de premii, inclusiv multiple Grand Prix-uri și Aur la toate festivalurile majore de publicitate, cum ar fi D&AD, Cannes Lions, One Show, Clio, LIA, Eurobest, Golden Drum, ADC. Este deosebit de mândru de premiul D&AD Black Pencil obținut.
În ultimii ani, a fost parte a echipei din spatele emblematicei campanii globale Moldy Whopper de la Burger King, care a fost clasată pe locul 1 în topul celor mai premiate campanii publicitare din lume de către clasamentul WARC 2021.
Înainte de aceasta, a condus Publicis România la câștigarea titlului de Agenția Anului în cadrul Golden Drum 2016.
Sub coordonarea sa, creativitatea Publicis Groupe Central & Eastern Europe a fost recunoscută la nivel mondial, regional și local în cadrul celor mai importante competiții de creativitate și eficacitate, inclusiv Cannes Lions, Golden Drum Festival (Rețeaua Anului 2021), Euro Effie și The Drum Ranking. La nivel local, agențiile Publicis Groupe au fost, de asemenea, clasate pe locul 1 în materie de creativitate în România, Rusia, Serbia, Letonia și Ucraina în 2021.
A fost clasat pe locul 7 în topul celor mai premiați Chief Creative Officer din lume în clasamentul The Drum 2021 și Directorul de Creație al Anului la Golden Drum Festival 2021.
El continuă să creadă în puterea ideilor de a schimba lumea și în faptul că nimic nu este imposibil.
Despre Golden Drum Hall of Fame
Un perete este doar un perete. Dar oricine are numele înscris pe el, se apropie pentru scurt timp de nemurire. Atunci un perete devine Peretele. Festivalul Golden Drum a atras în cei douăzeci și șapte de ani de existență mari vizionari și visători care au luptat cu curaj și pasiune pentru progresul industriei creative.
Pe măsură ce timpul trece și oamenii avansează, avem tendința de a uita numele celor care au pus bazele pe care profesioniștii de astăzi construiesc lucruri mărețe. Înființat în 2010, peretele virtual Golden Drum Hall of Fame păstrează și reamintește numele marilor femei și bărbați. Lista se mărește cu o atenție deosebită și cu un sentiment de recunoștință față de cei ale căror nume și acțiuni nu ar trebui să le uităm niciodată. Fiecare nou membru trebuie să fie confirmat și acceptat în Hall of Fame de către membrii existenți.
Membrii Golden Drum Hall of Fame în ordine alfabetică
Jure Apih, Adrian Botan, Farid Chehab, Michael Conrad, Ivan Čimburov, Meta Dobnikar, Dushan Drakalski, Csaba Gosztonyi, Andrey Gubaydullin, Ami Hasan, Mariusz Jan Demner, Jaime Mandelbaum, Jiri Mikeš, Juli Nemes, Johannes Newrkla, Günseli Özen, Milka Pogliani, Ulrich Proeschel, Jorg Riommi, Jason Romeyko, Daniel Ružička, Dragan Sakan, Juraj Vaculik, Vital Verlič, Jarek Ziebinski și Darek Zatorski.
Materiale media
Imaginile pot fi descărcate de la următorul link: https://goldendrum.com/press/media-materials
Informații suplimentare
Živa Rus
M: + 386 1 439 60 50, +386 41 972 840
_________________________________________________________________________________
Despre Golden Drum
Festivalul Golden Drum a luat naștere în 1993 cu o idee simplă, aceea de a reuni creatori din diferite țări, pe atunci adesea definite ca fiind din Noua Europă. Festivalul are ca scop să inspire și să susțină în multe moduri gândirea și acțiunea creative pentru schimbări pozitive, punând în lumină acest lucru prin intermediul programului său de concursuri și congrese. Festivalul Golden Drum a fost ales ca unul dintre cele șapte spectacole regionale de premiere incluse în Clasamentul WARC.