Revista Biz a lansat ediția a 14-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri care fac performanță în digital.
Top Social Brands 2022 este o analiză unică a peisajului social media din România, care scoate în evidență noile tendințe în domeniu, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile cele mai eficiente din online-ul românesc.
“De peste doi ani mare parte din viața noastră s-a mutat online, iar rețelele sociale au cunoscut o adevărată explozie. Dar cum poți să te faci remarcat într-un peisaj atât de aglomerat? Studiul Top Social Brands realizat de Biz identifică brandurile care reușesc să se impună în digital prin creativitate, inovație și strategie. Topul prezintă, ca în fiecare an, campionii social media din România”, spune Gabriel Bârligă, redactor-șef Biz.
Rețelele sociale au devenit esențiale în viața multora dintre noi și reprezintă un instrument de business extrem de valoros pentru brandurile care știu cum să folosească la maxim avantajele oferite de acestea. Iar cele mai bune 50 de branduri în social media din România fac exact acest lucru, prin creativitate, inovație, tehnologie și strategie. Ele sunt cu adevărat Top Social Brands.
Înregistrarea video a conferinței, alături de lansarea topului poate fi urmărită aici, pe YouTube: https://youtu.be/_LoTBl_tIps
Întregul clasament, care cuprinde 50 de branduri, este disponibil în revista numărul 364 al revistei Biz, care apare pe piață pe 18 iulie.
Despre metodologie puteți afla mai multe informații aici: https://www.revistabiz.ro/top-social-brands-2022-cele-mai-puternice-branduri-in-social-media-din-romania/
Trofeul a fost realizat de artistul plastic Ovidiu Toader.
Mulțumim partenerilor ediție:
Leading Partner: Banca Transilvania
Partners: Avon, Siviero Maria, KFC, Tazz by eMAG, Fashion Days
Official Coffee Partner: Nespresso
Evenimentul s-a desfășurat cu suportul OVN.ro și Grand Hotel Bucharest
****
Despre Biz Agency
Businessul Biz Agency înglobează revista Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.
Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.