București, 20 septembrie 2022 – Kaufland deschide sezonul de toamnă-iarnă cu noua colecție vestimentară Unified Designers, disponibilă exclusiv în magazinele Kaufland din întreaga țară, începând din 21 septembrie. Această colaborare are ca obiective principale susținerea din partea Kaufland a designerilor autohtoni și democratizarea luxului.
Colecția Unified Designers, lansată anul trecut, include 18 articole care poartă semnătura Irina Voinea, Cerasela Nicoară, Ștefan Hamza și Răzvan Mercan. Articolele vestimentare traduc limbajul creativ al nonconformismului într-o formă ușor de purtat și accesibilă, beneficiind în primul rând de cel mai bun raport calitate-preț.
Colecția Unified Designers se adresează tuturor celor care își doresc să se simtă confortabil, abordând un stil inedit, concentrat pe elemente urbane. Hanorace, tricouri și pantaloni sport vor fi articolele vestimentare ale sezonului care vor amplifica dorința clienților de a susține antreprenorii locali și de a fi ambasadorii unei colecții unice.
„Valorile locale merită să fie recunoscute, apreciate și promovate. Datorită acestui parteneriat, am reușit să dezvoltăm o simbioză între arta vestimentară și clienții noștri. Această înțelegere și susținere reciprocă ne confirmă succesul unui proiect frumos, dorit, care reușește să conecteze mai multe lumi și să mențină vie nevoia de creativitate și emoție în spațiul urban.”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.
Colaborarea Kaufland România cu tinerii designeri locali este pusă în valoare de o amplă campanie de marketing, care își propune să aducă în prim-plan democratizarea luxului. De asemenea, articolele vestimentare incluse în colecție sunt accesibile publicului larg și se adresează, în principal, unei generații nonconformiste, creative, cu valori și principii la care Kaufland accede și pe care le transpune în numeroase campanii și proiecte ale companiei.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 156 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.
Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro – unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro sau la numărul de telefon 021.9132
Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro