Concursul global The Big C pentru a pune capăt stigmatizării cauzate de cancer la locul de muncă este acum deschis înscrierilor

La Cannes, lideri creativi de top din cadrul Edelman, IPG, Omnicom, Publicis și WPP și-au unit forțele pe scenă pentru a lansa unul dintre cele mai importante brief-uri de profil pe care le-a văzut industria, având impact în viețile a până la 4 miliarde de oameni. Cerința? Să creeze un program, o experiență, o campanie care va pune capăt stigmatizării și nesiguranței cauzate de cancer la locul de muncă.

Luni, 10 iulie, brief-ul The Big C a fost deschis oficial înscrierilor.  

Brief-ul invită întreaga industrie creativă și nu numai, să creeze, individual sau ca duo-uri în cadrul unei agenții sau cross-agenții, un proiect ce va fi lansat de Ziua Mondială de Luptă Împotriva Cancerului în 2024, prin intermediul unei campanii multimedia globale susținute cu 100 de milioane de dolari.

Bazată pe sistemele de jurizare la nivel mondial Cannes Lions, jurizarea va fi condusă de lideri seniori de creație și strategie din cinci companii tip holding, inclusiv: Susan Credle (Președinte la nivel global & Director global de creație, FCB), Chaka Sobhani (CCO la nivel global, Leo Burnett), Luiz Sanches (CCO, BBDO NA), Judy John (CCO la nivel global, Edelman) și Debbi Vandeven (CCO la nivel global, VMLY&R).

Termenul limită pentru înscriere este vineri, 15 septembrie. Jurizarea va avea loc pe parcursul lunii octombrie, câștigătorul fiind anunțat la finalul acesteia. Câștigătorii vor primi, de asemenea, din partea festivalului, un abonament de delegat pentru a participa la Cannes Lions 2024.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitați www.workingwithcancerpledge.com și să vă conectați la platforma de înscriere.

Despre Working with Cancer

Working with Cancer își propune să pună capăt complet stigmatizării și nesiguranței cauzate de cancer la locul de muncă. În prezent, programul lansat inițial de Publicis Groupe este o alianță a marilor companii internaționale, cu peste 600 de companii care au aderat la program și care au un impact asupra a 20 de milioane de angajați, unite de obiectivul de a crea o cultură deschisă, de sprijin și de recuperare pentru persoanele care se confruntă cu o formă de cancer. Programul a fost recent recunoscut de Cannes Lions, primind Grand Prix for Good in Health.