MCCANN WORLDGROUP ROMÂNIA A FOST CEA MAI PREMIATĂ AGENȚIE DIN ROMÂNIA LA FESTIVALUL GOLDEN DRUM 2023

MCCANN WORLDGROUP a devenit “ NETWORK OF THE YEAR” pentru a saptea oara!

 MRM ROMANIA a fost desemnata “DIGITAL AGENCY OF THE YEAR”!

UM ROMANIA a castigat titlul “MEDIA AGENCY OF THE YEAR”, marcand debutul trofeului in cadrul festivalului!

Cel mai prestigious festival de publicitate din Europa Centrala si de Est, Golden Drum, si-a desemnat castigatorii editiei 2023 pe data de 10 octombrie in Slovenia, Portoroz.

Printre marii castigatori ai serii s-au numarat MRM Romania si UM Romania care au castigat doua dintre cele mai ravnite trofee, in timp ce reteaua McCann Worldgroup a devenit NETWORK OF THE YEAR cu cel mai mare numar de puncte adunate din cele 48 de premii si 15 nominalizari obtinute pentru 14 campanii din 8 tari diferite: Cehia, Israel, Latvia, Macedonia de Nord, Polonia, Romania, Suedia si Elvetia.

Acest trofeu “Network of The Year”, cel mai prestigious premiu al festivalul, a fost acordat retelei McCann Worldgroup pentru a saptea oara si isi pastreaza in continuare titlul de cea mai premiata retea din istoria festivalului, castigat anterior in anii 2013, 2014, 2016, 2017, 2018 si 2019 – un record absolut.

McCann Worldgroup Romania a fost cea mai premiata agentie din Romania, aducand 14 trofee in Bucuresti.

Campaniile dezvoltate de agentii au fost premiate cu 3 Golden Drums, 6 Silver Drums, 5 Bronze Drums si alte 5 nominalizari, pentru patru dintre partenerii grupului: Vodafone, ROM, Mastercard si Electric Castle.

Campania “Romania, The Most Beautiful Dental Clinic in The World” a fost apreciata de catre juriu cu 3 trofee Golden Drum la categoriile Integrated, Engagement si Health & Wellness, 2 Silver Drums la Digital, Mobile & Technology si Genius Loci (use of local insight) in timp ce campaniile dezvoltate pentru clientii Vodafone “Discoverage” si ROM “Nationala de Arbitri” au adus acasa 3 trofee de Argint si 2 de Bronz.

In cadrul aceleiasi editii, festivalul l-a prezentat oficial publicului pe cel mai nou membru Hall of Fame Golden Drum – Catalin Dobre. Hall of Fame celebreaza liderii creativi ai regiuni care influenteaza progresul industriei creative. Eforturile lui Catalin de a dezvolta regiunea, de a incuraja tinere talente si a promova spiritul creativ de challenger i-au adus admiratia organizatorilor si veteranilor festivalului de-a lungul timpului, materializandu-se in acest an cu invitatia de a se alatura grupului select de vizionari creativi.

“Ne bucuram ca am fost recunoscuti ca Digital Agency of the Year si la nivel international, dupa 5 trofee de Agentia Digitala a Anului in Romania. Este un effort de echipa si multa ambitie din partea colegilor mei, motiv pentru care ii felicit pe fiecare in parte. “ declara Ionela Buta, Co-CEO McCann Worldgroup Romania

“Pentru UM Romania, acesta este al 3-lea titlu de Agentia Anului obtinut la un festival international, dupa Media Agency of the Year la Eurobest in 2015 si Agency of the Year in 2016 la FOMG. Este o recunoastere unica in regiune, ce evidentiaza un focus constant pe inovatie in comunicare, cu connection planning avansat si cu utilizarea tehnologiilor de varf in dezvoltarea si implementarea campaniilor clientilor nostri. Ma bucur sa am alaturi de mine o asemenea echipa, cu care sa simtim ca putem cuceri lumea.” declara Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania

“Sunt mandru ca avem o echipa unita care lucreaza integrat pentru a livra solutii creative inovatoare pentru clientii nostri. Faptul ca am castigat in acelasi timp si Digital Agency of the Year cu MRM Romania, dar si Media Agency of the Year cu UM Romania arata ca suntem un grup extraordinar de ambitios, cu o diversitate foarte mare de talente, unit de valori comune.” declara Catalin Dobre, Co-CEO si CCO McCann Worldgroup Romania si Regional Creative Director McCann CEE

McCann Worldgroup România are în portofoliu numeroase branduri internaționale pentru care dezvoltă campanii la nivel regional sau global (Mastercard, Microsoft, Ikea, Schar, Raiffeisen Bank, Coca Cola), unele din cele mai mari branduri internaționale cu prezență în România  (Vodafone, KFC, Taco Bell, Lidl, BAT, L’Oreal, Nestle, Tuborg) și branduri românești de tradiție (Dedeman, Arctic, Rom, Albalact, Dorna, Kober).

Demersurile creative și de business au fost apreciate pe plan international și local cu 40 premii la  Cannes Lions International Festival of Creativity și sute de alte trofee la festivaluri precum Golden Drum, Internetics, Effie România și Global Effie, D&AD, One Show, Webby Awards.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann București şi MRM România. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări

UM România, divizie a rețelei internaționale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agenții de media din România, fiind cea mai titrată agenție din regiune, cu premii la festivalurile Cannes, Effie, Festival of Media și Eurobest. În România, clienţii agenţiei acoperă cele mai importante categorii; printre aceştia se numără: Dedeman, KFC, Kaufland, Fiterman Pharma, Kober,  Alpha Bank, Kandia Dulce. 

McCann Worldgroup și UM România lucrează împreună pentru a dezvolta strategii integrate de comunicare și a oferi clienților soluții creative de business, servicii media personalizate, susținute de tehnologii de ultimă oră.

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele