Cheil | Centrade este una din cele mai premiate agenții la Webstock Awards 2023

Agenția de comunicare integrată și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, a reconfirmat performanța de anul trecut la premiile Webstock, obținând 16 nominalizări și 7 medalii. Astfel, la ediția din 2023, Cheil | Centrade a obținut 3 trofee Silver și 4 trofee de Bronz, pentru campanii realizate pentru Samsung Electronics România și Asociația ANAIS.

Evenimentul „Share the Epic from Night Land”, ce a marcat lansarea oficială în România a seriei Samsung Galaxy S23 a obținut trofeul de Bronz, la categoria Best Experiential Campaign. Pentru a evidenția performanțele tehnice ale noii serii de telefoane, evenimentul a fost gândit ca o experiență imersivă și gamified, într-un univers epic de noapte, populat de personaje spectaculoase fiecare reprezentând o caracteristică esențială a noii game Galaxy. „Share the Epic from Night Land” a însemnat totodată și cel mai mare spectacol de drone de pe cerul Bucureștiului. Pe 14 februarie, aproape 200 de drone au transformat cerul din nordul capitalei într-un ecran virtual, vizibil într-una din cele mai aglomerate zone ale orașului, la o oră de vârf. Spectaculoasa coregrafie a dronelor semnată cu mesajul #ShareTheEpic a fost filmată și fotografiată din nenumărate unghiuri, iar, mai apoi, viralizată pe rețelele sociale.

Proiectul #AlloutFactZ, câștigătorul unui trofeu Silver la categoria Best TikTok Campaigns, completează inițiativa Samsung de a da o voce tinerilor din Generația Z și de a îi încuraja să își împărtășească experiențele. Primele șase episoade ale seriei expun unele dintre cele mai importante subiecte ale vieții de adolescent, cum ar fi diferențele de opinii între generații, imaginea de sine și relațiile cu cei din jur. Formatul seriei este inspirat de faimosul joc Never Have I Ever (Am/N-am), în care participanții trebuie să răspundă sincer la întrebări autentice, folosind I Have (Am) sau I Haven’t (N-am).

Share Your Power, proiectul ce a obținut Bronzul în categoria Best Integrated Digital Campaign, este o inițiativă ce susține egalitatea de gen în gaming și care face parte din platforma de comunicare #PlayOnWithSamsung. Proiectul s-a desfășurat în două etape. Prima a constat într-o serie de interviuri cu fiecare din cele șase supergirls din din squadul de gaming al brandului, #GRLPWR (Ana Dumbravă, AlexaTV, Karinul, Adrii Von B, Antonia Nuckle și Reddysh). Seria de video-uri, intitulată „Power Stories”, adună poveștile lor despre primii pași în lumea gaming-ului, obstacolele peste care au trecut, discriminările pe care le-au înfruntat, dar și despre evoluția acestui ecosistem, în care fetele pot să se bucure de normalitatea de a juca și concura, fără să lupte cu prejudecăți. Cea de-a doua etapă a dus audiența către sesiuni live de gaming pe Twitch.

Platforma de comunicare #PlayOnWithSamsung, adresată fanilor mobile e-games, continuă seria de succese de la Webstock din anii precedenți cu un trofeu Silver în categoria Best Influencer Campaign. Recunoașterea a venit pentru campaniile precum „Share Your Power” și „Share Your Power in Minecraft”, ce au adus în prim plan hărțuirea, bullying-ul online și discriminarea de gen de care jucătoarele au parte în gaming, pentru campionatele de gaming, două în PUBG si unul în Free Fire, dar și pentru battle-urile Flash Clash între gameri și non-gameri de la Bucharest Gaming Week 2022. Unii dintre cei mai cunoscuți și apreciați influenceri de gaming din România, precum Ana Dumbravă, AlexaTV, Karinul, Adrii Von B, Antonia Nuckle, Reddysh, iSilent, Jaxi și Tedereu au contribuit la succesul platformei.

„Ne onorează rezultatele recent obținute la Premiile Webstock alături de echipa Cheil |Centrade și agențiile partenere. Campaniile câștigătoare din acest an arată pasiunea și implicarea pe care noi, cei de la Samsung, o investim în misiunea noastră de a rămâne mereu aproape de Generația Z. De la oferirea unui canal de discuție pentru unele dintre cele mai importante subiecte pentru ei, cum este, de exemplu, lupta pentru echitate de gen în gaming pe care o adresăm prin campania #ShareYourPower și până la construirea unor experiențe inedite, în premieră pe plan local, precum Share the Epic from Night Land, fiecare proiect a contribuit la consolidarea acestei misiuni.”, explică Simona Panait, Head of Marketing, Samsung Electronics România & Bulgaria.

„Este al doilea an consecutiv în care echipa Cheil |Centrade urcă de șapte ori pe scena celui mai important festival de creație local. Ne bucură că avem trofee pentru patru campanii diferite pentru clientul nostru fondator si cel mai premiat din portofoliul nostru anul acesta la competițiile de creativitate si eficiență – Samsung România, dovadă că recâștigarea primei poziții în Top Social Media Brands este una binemeritată. Ne onorează în mod deosebit si cele trei trofee pentru o altă premieră realizată pentru Asociația ANAIS, alături de partenerii de la Kiss FM și Magic FM prin campania Radioul Captiv care a deturnat emisia posturilor pentru o cauza nobilă a luptei împotriva violenței domestice. Onorăm astfel, din nou, semnificația cuvântului «Cheil» în limba coreeană: aceea de a fi primul.”, remarcă Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade.

Nu în ultimul rând, ediția din 2023 a Webstock Awards a însemnat și un trofeu Silver în categoria Best Experiential Campaign și două trofee Bronze în categoriile Best Creative Idea și, respectiv, Special Projects pentru campania „Radioul Captiv”, un proiect pro-bono realizat pentru Asociația ANAIS, ce sprijină lupta împotriva violenței domestice. „Radioul Captiv” a reprezentat o premieră în România, respectiv un stunt media ce a ținut captive două dintre cele mai cunoscute și populare radiouri, KISS FM și MAGIC FM. Timp de două ore, în loc de emisiunile și subiectele uzuale, alături de Liana Stanciu și Corina Băcanu, s-a vorbit exclusiv despre fenomenul violenței domestice și amploarea acestuia în România, s-a intrat în direct cu supraviețuitoare și ascultătoare care au fost consiliate de către echipa ANAIS și s-a răspuns la întrebări adresate de public în chat-ul emisiunilor. Coloana sonoră ce a acompaniat stunt-ul conține patru melodii noi, originale, inspirate de o poveste reală a unei supraviețuitoare, compuse și interpretate de 5 artiste românce: Alexandra Stan care este și supraviețuitoare, Norya, Lucia, Alma Nicole și Rockabella.

Cu fiecare campanie conturată alături de echipa Cheil|Centrade românii vor înțelege și mai bine că abuzul domestic încă este o realitate în viața a foarte multor femei, 1 din 4 fiind afectate de acest flagel. De data aceasta, alături de partenerii de la Kiss FM si Magic FM am intrat pe radio cu o campanie în premieră, oferindu-ne extrem de multă deschidere către femei din absolut toată țara, care ne-au ascultat în direct, au aflat că nu sunt singure și că noi, echipa de la Asociația ANAIS, le putem ajuta.”, spune Carmen Nemeș, Președinte Asociația ANAIS.

Campaniile sociale sunt motivul pentru care mi-am dorit o carieră în publicitate. Dar nimeni nu mi-a spus cât de greu se fac. Așa că premiile pentru #RadioulCaptiv mă încântă din mai multe motive: 1. Că nu m-am înșelat. 2. Că o idee radio-centric poate primi trofeu la Best Creative Idea în 2023. și 3. Că binele și efortul tuturor celor implicați (ANAIS; Kiss FM & Magic FM; cele 5 cântărețe care ne-au făcut compoziții originale pro-bono; Httpool by Aleph pentru amplificarea de Spotify, creatorii de conținut care ne-au promovat campania și mulți mulți alții) a fost văzut și aplaudat.”, adaugă Miruna Potop, Group Creative Director, Cheil | Centrade.

Agenția digitală full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, PROFI România, Hochland România, First Bank, Nivea, Ursus Breweries, NN România, Carrefour România, Alpin 57 Lux, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way.

În 2018, Cheil | Centrade București a lansat divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Înființată în 2022, divizia de Digital Media completează mixul de servicii pe care agenția îl pune la dispoziția clienților săi, beneficiind și de avantajul propriului centru de servicii digitale și analiza datelor. Diviziile DIA și Digital Media oferă clienților soluții digitale personalizate, folosind cele mai noi instrumente analitice din sfera digitalului.

În 2023, Cheil | Centrade a obținut primul trofeu de Aur pentru Samsung la Golden Drum și un trofeu de Argint la IAB Mixx Awards Europe, ambele pentru campania Samsung #22EpicNights, o nominalizare pentru campania de lansare a brandului Kozel în România, un trofeu Silver și două de Bronz la premiile Effie, un trofeu Gold, două Silver și un trofeu de Bronz la White Square Festival, dar și un trofeu de Bronz la Top ADC*RO 2023. În 2022, Cheil | Centrade a obținut primul său trofeu de Argint la Effie Europe Awards, dar și primul Grand Prix românesc la IAB Mixx Awards Europe cu campania “Teatrul Cadourilor Dăruite din Vină” pentru Asociația ANAIS, Aurul, Argintul și două trofee de Bronz la Premiile Effie, Best Integrated Campaign la IAB Mixx Awards, un trofeu de Aur la Luum Awards, două trofee Crystal la MAD Awards, șapte medalii la Webstock, precum și șase premii la Video Gaming Awards, BizPR Awards și Romanian PR Award.

PENTRU DETALII DESPRE ACEST COMUNICAT VĂ RUGĂM CONTACTAȚI:

Măcrina Vendlinger

macrina.vendlinger@centrade-cheil.com