Ne bucurăm să felicităm o nouă serie de absolvenți seniori ai Școlii IAA, și, în același timp, să găzduim curând noi grupe de juniori.
O nouă generație de specialiști în marketing și comunicare au terimat cursurile Modulului Strategic ediția #8, iar acum lucrează la examenul final – o prezentare tip pitch! Le ținem pumnii să ajungă cât mai departe, și unde își doresc ei! 👏

✍️ Alături de MentorIAA și de partenerii noștri, PepsiCo România și Hochland România, am pregătit o nouă ediție a Pepinierei de Talente IAA. Adică, burse la Modulul Fundamente pentru studenți la facultăți de marketing / comunicare / jurnalism etc. Așa că dați sfoară-n social, ajutați-ne cu un share, un story, ca să creștem împreună viitoarea generație de tineri marketeri și publicitari.

Ne ajuți să susținem viitoarele talentele din marketing și publicitate?
Căutăm noi sponsori pentru bursele din Pepiniera de Talente IAA. Așa că dacă crezi că organizația pentru care lucrezi ar fi interesată, transmite-le să îi dea Laurei un mail.
„Am trecut dintr-o lume a teoriilor și a poveștilor, la a învăța de la oameni cu experiență. Îmi era frică de faptul că știu prea puține, că o să-mi fie greu să înțeleg. Cu toate astea, am întâlnit specialiști pregătiți să răspundă la orice întrebare și gata să explice de câte ori aveam nevoie. Am întâlnit oameni minunați, într-un mediu unde am învățat cu plăcere”, ne-a povestit Ana Patricia Loredana, absolventă a ediției #2 a Modulului Fundamente, bursieră prin Pepiniera de Talente IAA.
Primăvara aceasta livrăm Modulul Digital într-o nouă variantă: privat, dedicat unei companii. Nu dăm nume, dar dacă și voi vă doriți un plan customizat de învățare la Școala IAA, suntem la un mail distanță.