
„Aqua Carpatica Flavours – Wrong Labeling” este Grand Effie, o campanie semnată de Cohn & Jansen Creative Network.
14 agenții au fost premiate la cea de-a 21-a ediție a Effie Awards România în 2024. În total, au fost acordate 1 Grand Effie, 10 Gold Effie, 20 Silver Effie și 26 Bronze Effie. Grand Effie a fost acordat campaniei „Wrong Labelling” realizată de Aqua Carpatica Flavours, semnată de Cohn & Jansen Creative Network și dezvoltată pentru Valvis Holding.
Agențiile câștigătoare din acest an sunt Cheil Centrade, Cohn & Jansen Creative Network, DDB Romania, GRF+, Jam Session Agency, Leo Burnett Romania, McCann Bucharest, Propaganda, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi & The Geeks, Tribal Worldwide, VML, V8 și Zenith Romania.
Top agencies cu cel mai mare punctaj în competiție sunt Cohn & Jansen Creative Network, Jam Session Agency și Publicis Romania.
Top 3 clients sunt ING Bank, Valvis Holding și P&G.
Top 3 brands sunt ING Bank, urmată de Aqua Carpatica Flavours și Storia.ro.
Conform clasamentului Effie din România, calculat pe baza sistemului internațional Effie Index, Clientul Anului este ING Bank, Brandul Anului este ING Bank, iar Agenția Anului este Cohn & Jansen Creative Network.
Premiul Grand Effie a fost acordat campaniei „Wrong Labelling”, semnată de Cohn & Jansen Creative Network pentru Valvis Holding.
Puteți vedea toți câștigătorii aici! 🎉

