Publicis România are un nou Chief Strategy Officer

Răzvan Mătășel este noul Chief Strategy Officer al Publicis România. Un veteran al industriei, cu o experiență vastă, de 25 de ani în domeniu și zeci de premii de eficiență și excelență în comunicare, Răzvan aduce o contribuție valoroasă echipei și clienților agenției.

Sunt onorat să lucrez într-o echipă atât de mare de oameni talentați, pasionați și motivați de dorința de a găsi constant soluții inovatoare, într-un departament de Strategie și Data multipremiat cum este cel al Publicis. Mă bucur să fac parte dintr-o organizație care pune gândirea critică și analiza datelor în centrul procesului său de dezvoltare a ideilor de business și comunicare. La Publicis, există o adevărată obsesie față de Data și acest lucru se aliniază perfect cu pasiunea mea de a identifica soluții strategice bine fundamentate, fiind un om care nu a încetat niciodată să fie fascinat de frumusețea soluțiilor strategice solide, a declarat Răzvan Mătășel, Chief Strategy Officer al Publicis România.

Soluțiile de business și comunicare, memorabile și de impact, încep întotdeauna cu o strategie relevantă. Suntem încântați să îi urăm bun venit lui Răzvan în familia Publicis. Experiența lui unică în strategie, consultanță, antreprenoriat, mentorat și focusul pe impact, sunt o completare perfectă a echipei. Instinctele și abordarea lui Răzvan în a dezvolta soluții relevante la probleme complexe aduc un plus semnificativ echipei, poziționându-ne mai bine în a ajuta business-urile clienților noștri, unele dintre cele mai mari brand-uri de pe piață, să „vadă după colț” și să-și atingă obiectivele, dar și să identifice potențialul neexplorat încă. Gândirea critică, strategică, este mai necesară decât niciodată în marketing și comunicare, susține Alex Bădilă, EVP al Publicis HUB România.

Pasiunea lui Răzvan pentru strategie se reflectă atât în activitatea sa profesională, cât și în cea academică. Răzvan este, de altfel, doctor în Științele Comunicării, contribuind în ultimii 22 de ani, în calitate de cadru didactic, la formarea și dezvoltarea noilor generații de specialiști în comunicare și strategie. Publicis România a ocupat locul 3 în Europa și 20 la nivel global în 2022,  locul 6 în Europa și 35 la nivel global în 2023 în Topul celor mai Eficiente Agenții de marketing și comunicare din lume, conform EFFIE Index.