McCann Worldgroup si UM Romania au castigat unicele Grand Prix-uri pentru Romania de la festivalul Golden Drum 2024!

Reteaua McCann Worldgroup a castigat titlul de NETWORK OF THE YEAR pentru a opta oara!

MRM Romania si UM Romania au fost desemnate Agentia DIGITALA, respectiv Agentia MEDIA a anului pentru a doua oara consecutiv!

Cel mai faimos festival de publicitate din Europa Centrala si de Est, Golden Drum si-a desemnat castigatorii editiei aniversare de 30 de ani, pe data de 10 Octombrie 2024, in Slovenia, Portoroz.

Marii castigatori ai ravnitelor titluri au fost reteaua McCann Worldgroup si agentiile MRM Romania si UM Romania.

McCann Worldgroup a devenit Reteaua Anului pentru a 8-a oara, doborandu-si propriul record datorita punctelor si efortului comun al celor 9 agentii din regiune premiate cu 51 de trofee (8 Grand Prix-uri, 8 Golden Drums, 11 Silver Drums si 24 de Bronze Drums).

McCann Worldgroup Romania a fost si in acest an cea mai premiata agentie din Romania, aducand 12 trofee in biroul din Bucuresti pentru campaniile dezvoltate pentru clientii KFC Romania, Regina Maria, dar si Dominos Israel – campanie realizata in parteneriat cu colegii din Tel Aviv.

Campania “Can You KFC It?” a fost premiata cu doua Grand Prix-uri in categoriile Online & Mobile si Excellence in Media, a mai obtinut alte 2 trofee Golden Drums, un Silver Drum si 3 Bronze Drums.

Celelalte doua campanii, pentru Regina Maria si Dominos, au completat lista de premii cu 1 Silver Drum si alte 4 Bronze Drums.

Performanta campaniei KFC a contribuit direct si la succesul agentiilor de digital si media – MRM si UM Romania, care au devenit Angentiile Digitale si de Media ale competitiei.

“Magistrala Poftei este un produs al unui parteneriat solid pe care-l avem cu KFC, care a creat un brief special pentru ambitiile noastre de creative excellence. Ma bucur sa vad ca abordarea integrate si mixul de capabilitati, de la brand, la digital si media, au activat surprinzator pofta consumatorilor si a obtinut recunoasterea industriei.” declara Ionela Buta, co-CEO McCann Worldgroup Romania.

 “Saptamana trecuta in Portoroz, Slovenia, UM Romania a primit al 4-lea titlu Media Agency of the Year in festivaluri internaționale de publicitate, completând seria de premii “Agentia Anului” obtinute la Eurobest, Festival of Media Global si Golden Drum 2023. Unul dintre cele mai importante premii care au contribuit la acest titlu Golden Drum in 2024 este Grand Prix-ul din categoria Excellence in Media, la care aspiram cumva prin ceea ce facem in fiecare zi. Suntem probabil cea mai norocoasă agenție si avem cei mai apreciați clienți! Le multumim tuturor ca ne sunt aproape!” declara Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania

 Ioana Zamfir, Executive Creative Director MRM Romania :  “An de an, Portoroz e locul in care aflam daca continuam sa fim ce trebuie in industrie, in cel mai important festival de creativitate pentru regiunea noastra, iar colectia de tobe din 2024 ne bucura extraordinar pentru mult. Ne bucuram pentru un client cu care folosim de multe ori cuvintele “dream team”, pentru echipele de creativi si oameni de business care lasa atata energie la fiecare proiect si pentru confetti-ul ala spectaculos care curge rauri pe scena la categoria reteaua anului. Inca sarbatorim efortul din spatele campaniei care a pus puiul pe harta- si de data asta, a pus si Romania. ”

 “Suntem mândri ca avem o cultura creativa bazata pe inovație si pe ambiție. Avem un spirit de challengers care ne împinge mereu sa ne auto depășim. Si așa reușim împreună cu partenerii noștri sa facem ce e cel mai greu din industria aceasta: sa ai continuitate in performanta. Digital Agency of the Year pentru al doilea an la rand. La fel si Media Agency of the Year. Si un record absolut in cadrul festivalului pentru titlul de Network of the Year. Aplauze speciale pentru KFC – o comunitate foarte talentata care reușește sa aducă doua Grand Prix in România. Si nu in ultimul rând un bravo pentru toate agențiile românești premiate in cadrul festivalului.” Catalin Dobre, Co-CEO & CCO McCann Worldgroup Romania si Regional Creative Director CEE McCann.

McCann Worldgroup România are în portofoliu numeroase branduri internaționale pentru care dezvoltă campanii la nivel regional sau global (Mastercard, Microsoft, Ikea, Schar, Raiffeisen Bank, Coca Cola), unele din cele mai mari branduri internaționale cu prezență în România  (Vodafone, KFC, Taco Bell, Lidl, BAT, L’Oreal, Nestle, Tuborg) și branduri românești de tradiție (Dedeman, Arctic, Rom, Albalact, Dorna, Kober).

Demersurile creative și de business au fost apreciate pe plan international și local cu 40 premii la  Cannes Lions International Festival of Creativity și sute de alte trofee la festivaluri precum Golden Drum, Internetics, Effie România și Global Effie, D&AD, One Show, Webby Awards.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann București şi MRM România. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări

UM România, divizie a rețelei internaționale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agenții de media din România, fiind cea mai titrată agenție din regiune, cu premii la festivalurile Cannes, Effie, Festival of Media și Eurobest. În România, clienţii agenţiei acoperă cele mai importante categorii; printre aceştia se numără: Dedeman, KFC, Kaufland, Fiterman Pharma, Kober,  Alpha Bank, Kandia Dulce. 

McCann Worldgroup și UM România lucrează împreună pentru a dezvolta strategii integrate de comunicare și a oferi clienților soluții creative de business, servicii media personalizate, susținute de tehnologii de ultimă oră.