logo-IAA_30-1

Dentsu România, parte a dentsu Group, anunță lansarea locală a noii sale poziționări de brand, “Innovating to Impact”, marcând, astfel, o etapă …

Călătoria cu metroul face parte din rutina zilnică a milioane de bucureșteni. Rutină pe care KFC, cu ajutorul echipei McCann Worldgroup Romania, …

Ministerul Economiei, Antreprenoriatuluui și Turismului premiază Electric Castle pentru campania realizată împreună cu agenția McCann WorldGroup în vara anului trecut. Fenomenul turismului …

București, 18 aprilie 2024 – Kaufland România anunță participarea sa la cea de-a 10-a ediție a Colectei Naționale de Alimente, inițiativă derulată …

Citește articolul integral aici: https://iaa.ro/2024/04/18/conexiuni-adevarate-heineken-si-bodega-lanseaza-the-boring-phone/

Primăvara vine cu reîmprospătări inclusiv la nivel de business, sau așa ne place nouă să-i spunem parteneriatului dintre Lidl și MRM România, …

București, 2 aprilie, 2024  –   Pornind de la ideea că pacienții care pot auzi muzică în sunetele unui aparat medical sunt mai …

București, 4 martie 2024. Philips România continuă și anul acesta campania „Plantăm Împreună”, alături de partenerul său de încredere, Asociația Viitor Plus. …

Effie Awards Europe și Kantar au publicat de curând studiul “The secrets behind ideas that work”, în care indicele T.R.A.I. by Storia …

București, 20 februarie 2024. România ocupă locul 1 din 29 de țări la jumătatea procesului de aplicare pentru Fondul de Inovare Strive …