Electric Castle câștigă “Premiul de Excelență pentru promovarea turismului românesc” pentru campania care a transformat mesajele de protest din Barcelona în invitații către Transilvania

Ministerul Economiei, Antreprenoriatuluui și Turismului premiază Electric Castle pentru campania realizată împreună cu agenția McCann WorldGroup în vara anului trecut.

Fenomenul turismului excesiv – overtourism – este o realitate cu care se confruntă multe orașe din Europa. Protestele din Barcelona au devenit celebre internațional, iar mesajele “tourists go home” afișate în tot orașul sunt poate cele mai cunoscute reacții în fața supra-turismului.

Citește articolul integral aici: https://iaa.ro/2024/04/22/electric-castle-castiga-premiul-de-excelenta-pentru-promovarea-turismului-romanesc-pentru-campania-care-a-transformat-mesajele-de-protest-din-barcelona-in-invitatii-catre-transilvani/

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele