logo-IAA_30-1

Visa este unul din brandurile care susține inovația și creativitatea partenerilor și clienților săi, prin facilitarea experiențelor și prin susținerea evenimentelor care …

Atunci când vorbim de fashion, sigur v-ați întrebat cum este influențată percepția celor din jur în funcție de stilul vestimentar. În perioada …

În cadrul campaniei „50 de ani fresh în Europa”, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, venind în întâmpinarea acestora cu noi …

Procter&Gamble, PROFI și Crucea Roșie Română au echipat 41 de maternități de stat din România cu peste 80 de pătuțuri noi și …

ENGIE Romania continuă campania de notorietate iniţiată anul trecut pentru piața românească cu un sequel. Sub umbrela de comunicare “Tu de unde …

Ca urmare a adoptării de către Guvern și a publicării vineri, 5 ianuarie 2018, în Monitorul Oficial a normelor metodologice pentru aplicarea …

Clienții Groupama Asigurari își pot plăti de acum polițele de asigurare prin Orange Money, serviciul de transferuri de bani și plăți cu …

Spotul a fost lansat pe 1 ianuarie si identitatea eroului dezvaluita, sub semnatura “Istoria e scrisa de cei ce nu renunta”. Acum …

Mobile Academy este un start-up fondat de Auraș Mihai Geambașu și Bulent Duagi pentru a oferi training și consultanță atât firmelor cât …

Telekom Romania a găzduit ultima dintre întâlnirile Porților Deschise pentru mediul academic vineri după-amiază, într-o atmosferă relaxată și bineînțeles magenta. Profesori de …