logo-IAA_30-1

Ce este mai de actualitate în publicitate decât B2B?   Alătură-te nouă pe 29 Septembrie în Londra sau cu prezență virtuală din …

Kaufland România rămâne un sprijin pentru comunitate și continuă investițiile în proiectele sociale. În perioada iunie-august 2022, compania a alocat un buget …

București, 04 august 2022 – Astăzi, cu ocazia începerii celui mai mare festival din România, UNTOLD, Kaufland anunță experiențele inedite pe care …

Freshful by eMAG introduce în sortimentația ultra-fresh legumele “Din Grădină”,  o inițiativă proprie From farm to fork Viața ar trebui să fie …

Cu ocazia Impact Day, agenția UM România a fost pentru o zi echipa Cantinei Sociale din București! A 5-a ediție a evenimentului …

Agenția de comunicare integrate și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, și-a îmbunătățit recordul …

GraffitiPR devine GRF+

După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR …

București, 30 iunie 2022 – MedLife vine la ediția cu numărul 8 a festivalului Electric Castle, iar timp de 5 zile va …

București, 30 iunie 2022 – Kaufland România dă startul unei noi campanii, Vânătoarea Comorilor, și oferă săptămânal 1.500 de coșuri de cumpărături …

Cheil Connec+, rețeaua globală de agenții care include Cheil, Barbarian, BMB, Iris și McKinney a lansat un raport de cercetare intitulat „The …