Misiune
Misiunea organizației
- Sa promoveze rolul si beneficiile publicitatii ca forta vitala din spatele oricărei economii sănătoase precum si fondarea unei mass-media diverse, independente si accesibile intr-o societate deschisa.
- Sa protejeze si sa promoveze libertatea discursului comercial si a alegerii consumatorului
- Sa încurajeze practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii
- Sa ofere un forum pentru dezbaterea noilor subiecte legate de marketingul comunicării si consecinţele lor asupra unui mediu in continua mişcare
- Sa fie la curent cu ultimele noutati legate de dezvoltarea, educarea si pregătirea in domeniul marketingului si al comunicării.
În numele membrilor săi, IAA se dedică:
- Să apere libertatea de a face publicitate in mod responsabil, fără restricţii nejustificate pe piaţă, în general, sau asupra unor categorii specifice de produse;
- Să lupte pentru libertatea consumatorilor de a-şi exercita dreptul de a alege într-o societate de piaţă liberă;
- Să dezvolte şi să implementeze în mod continuu programe menite să ridice standardele, printr-o dezvoltare profesională de înalt nivel, pentru viitoarea comunitatea de marketing;
- Să ofere o reţea mondială eficientă pentru schimbul de cunoştinţe de piaţă internă, inovaţii în domeniul abilităţilor profesionale şi cele mai bune practici în construirea unei mărci printr-o varietate de platforme de comunicare, care includ o pagină web de clasă mondială,
- Să devină portalul/sursa preferată de comunicare pentru cele mai bune practici de construire a unei mărci;
- Să încurajeze libertatea agenţilor de publicitate şi a consumatorilor de a se angaja în schimbul de informaţii personale, pe baza respectului reciproc, care asigura o valoare adaugata individului.
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp