Heineken® spune „În cinstea tuturor fanilor adevărați” – care nu sunt așa cum crezi tu

BUCUREȘTI, 9 februarie 2024: Heineken® dă startul optimilor UEFA cu noua campanie care se bazează pe platforma deja consacrată ”Fresher Football”, care are ca scop promovarea unui fotbal mai incluziv.

Brandul a depus eforturi pentru a echilibra balanța, militând pentru a face din acest sport un mediu mai pozitiv și mai primitor pentru a ne bucura împreună de fotbal. Această nouă campanie și-a propus să reîmprospăteze ceea ce înseamnă cu adevărat să fii un fan adevărat, revendicând această medalie de onoare care a fost asociată prea mult timp cu un comportament negativ în fotbal.

Citește articolul integral aici: https://iaa.ro/2024/02/09/heineken-spune-in-cinstea-tuturor-fanilor-adevarati-care-nu-sunt-asa-cum-crezi-tu/

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele