București, 12 februarie 2024 – Kaufland România lansează campania „România știe să gătească”, un proiect la nivel național cu misiunea de a-i …
București, 12 februarie 2024 – Starcom România lansează ediția cu numărul zece a enciclopediei Consumer Report. Compendiumul aduce în prim plan tendințele …
Lowe Group, unul dintre cele mai mari și inovatoare grupuri de marketing și comunicare din România, își consolidează echipa de top management …
BUCUREȘTI, 9 februarie 2024: Heineken® dă startul optimilor UEFA cu noua campanie care se bazează pe platforma deja consacrată ”Fresher Football”, care …
Începând cu luna ianuarie, produsele de sub brandul Caroli au ambalaje noi, reprezentând o schimbare importantă de design odată cu aniversarea a …
București, 6 februarie 2024. Pe 4 februarie a avut loc Evenimentul Start Joc al programului CampioMATE, Ediția 2024 – campionatul de matematică …
București, 6 februarie 2024 – Kaufland România anunță lansarea propriului canal de WhatsApp, prin intermediul căruia clienții vor putea primi informații despre …
Agenția de creație strategică Minio Studio a lansat o nouă serie Creative Chaos, de această dată în parteneriact cu Coca-Cola HBC. Creative …
Agenția de creație strategică Minio Studio a încheiat anul 2023 cu 11 premii obținute la festivalurile de industrie locale și internaționale pentru …
Progressive Women, primul eveniment dedicat comunității de business feminine ce pune în lumina reflectoarelor cele mai puternice femei din industria de retail …