Despre IAA

Cine este IAA?

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicarilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cat şi ale practicanţilor individuali.

International Advertising Association s-a dezvoltat dintr-o organizaţie tripartită (advertiseri, agenţii de publicitate, media), devenind in timp un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor celor implicati în procesul de creare al unei mărci (branding).

IAA a devenit aparator al mărcii deoarece toate aspectele unei comunicari comerciale responsabile, care contribuie la reputaţia unei mărci, au nevoie de libertatea de a se dezvolta fără restricţii nejustificate.

În prezent, IAA are membri atat din rândul întreprinderilor şi a persoanelor fizice care atat pe plan local, cat si regional sau mondial, se dedică realizării mărcilor şi preţuiesc comunicarile comerciale, ca fiind vitale pentru succesul afacerii lor.

  • Advertiseri
  • Agentii de publicitate
  • Companii de media
  • Companii de research
  • Companii de BTL
  • Companii de relatii publice
  • Companii de marketing direct si/sau interactiv

Prin ce diferă IAA de alte asociaţii?

International Advertising Association a fost înfiinţată în 1938 pentru a apăra comunicarea profesionista in domeniul marketingului. Între timp, IAA a devenit susţinătorul libertatii de a alege atat a advertiserilor cat si a consumatorilor. Nici o altă asociaţie nu cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei mărci sau are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

IAA are o poziţie unică, ce îi permite să intercepteze tendinţele internationale in dezvoltare, înainte ca acestea să devină evidente şi să ofere profesioniştilor din domeniul comunicarii de marketing un forum internaţional, în scopul schimbului de informaţii la nivel mondial, celei mai bune practici, dezvoltare profesională, informaţii, experienţă şi idei.

Care este rolul IAA astăzi?

IAA lucrează pentru libertatea companiilor de a concura printr-un limbaj comercial responsabil şi luptă pentru a face posibilă libertatea consumatorului de a alege, cu ajutorul unui limbaj comercial care informează, inspiră şi oferă indivizilor posibilitatea de a obţine viaţa pe care şi-o doresc.

International Advertising Association este singura organizaţie globala dedicata luptei împotriva regulamentelor nejustificate, în numele tuturor celor angajaţi în limbajul comercial responsabil şi care actioneaza ca un susţinător al libertăţii de alegere a indivizilor, pe toate pieţele de consum şi de afaceri.

IAA apără publicitatea, ca forţă de dezvoltare în toate societăţile cu piaţă liberă. Veniturile din publicitate asigură o mass-media independentă, pluralistă, accesibilă, cu canale competitive de informare pentru consumatori, pentru a se asigura libertatea de a alege a indivizilor.

IAA România a fost infiintata in 1993 cu scopul de a servi intereselor industriei publicitare din România. Are in compoziţie firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agenţii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze in România standardele internaþionale recunoscute in domeniul publicitatii si, in acest sens, asociaþia a realizat pe parcursul celor unsprezece ani de existenta o serie de acţiuni semnificative. Fiind un forum trilateral, IAA prilejuieşte un schimb de opinii intre membri, indiferent de natura acestora.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta de navigare și pentru a asigura funcționarea corectă a site-ului. Continuând să folosești acest site, recunoști și accepți utilizarea cookie-urilor.

Acceptă toate Acceptă doar necesarele